معاونت پژوهش و فناوری
 
EnAr ورود 0

برگزاری "اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی ایران"

برگزاری اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی ایران همزمان با نشست مدیران آزمایشگاه های سراسر کشور در تاریخ 20 و 21 شهریورماه سال 1402

به استحضار کلیه اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان و پژوهشگران عزیز می رساند دانشگاه الزهرا و انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران در نظر دارد اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری های آزمایشگاهی ایران را همزمان با نشست مدیران آزمایشگاه های سراسر کشور در تاریخ 20 و 21 شهریورماه سال 1402 برگزار کند. برگزاری جلسات هم اندیشی و برنامه ریزی همکاری های علمی بین رشته ای و استفاده از نظرات محققان برجسته، مدعوین ملی و بین المللی و برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی از دیگر برنامه های این کنفرانس است.

همچنین نشست سالانه مدیران و کارشناسان شبکه آزمایشگاه های علمی ایران با حضور فعالان آزمایشگاهی کشور در بعد ازظهر روز اول کنفرانس به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است مقالات برگزیده در مجلات فیزیک کاربردی ایران، زیست شناسی کاربردی و  Journal of Interface, Thin Films, and Low dimensional systems دانشگاه الزهرا تا پایان سال جاری پس از داوری به چاپ خواهد رسید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک کنفرانس مراجعه نمایید.

3   1
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1794
captcha