معاونت پژوهش و فناوری
 
EnAr ورود 0

برگزاری نشست اداره کل استاندارد استان هرمزگان با معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه

نشست اداره کل استاندارد استان هرمزگان با معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه

مسئولین اداره استاندارد استان هرمزگان با جناب آقای دکتر باران ­زاده معاونت محترم پژوهش وفناوری، مدیریت امور پژوهش و فناوری و مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه جهت برقراری تعاملات دو سویۀ دانشگاه و اداره استاندارد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئولین اداره استاندارد خواستار برگزاری جلسات مشترک جهت استفاده از پتانسیل اعضای محترم هیأت­ علمی دانشگاه هرمزکان شدند. همچنین مذاکرات اولیه مبنی بر انعقاد تفاهم­نامه فی­ما­بین دانشگاه هرمزگان و اداره استاندارد استان صورت گرفت.

هدف از انعقاد این تفاهم­نامه حضور اساتید دانشگاه هرمزگان در جلسات تدوین استاندارد، تشکیل کمیته مشترک از مسئولین دانشگاه و اداره استاندارد جهت اعمال استانداردهای ملی و بین المللی در صنعت استان، برگزاری دوره ­های آموزشی استاندارد با حضور اساتید دانشگاه، برگزاری­ های همایش­ های مشترک و ... می­ باشد.

در این جلسه سرکار خانم یکتاپور وظایف و اقدامات اداره کل استاندارد و بیان فرصت ­ها و امکانات موجود جهت فعالیت نخبگان و اساتید دانشگاه در زمینه ­های تدوین استانداردهای ملی و بین المللی و همچنین ظرفیت موجود جهت فعالیت در حوزه آموزش و آزمایشگاه­ های همکار را تشریح کرد. در این دیدار دکتر باران­ زاده نیز با بیان توانمندی­ های دانشگاه در حوزه پژوهش، آموزش و وجود امکانات مناسب در حوزه آزمایشگاهی خواستار تعامل و همکاری بیشتر با اداره کل استاندارد هرمزگان شد. بعلاوه، دکتر حسینی راهکارهای مناسب برای ایجاد زمینه فرصت­ های مطالعاتی اعضای هیأت­ علمی و حمایت از پایان­ نامه ­های تقاضا محور را تشریح نمود.

13   1
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1002
captcha