مجتمع آموزش عالی میناب
 
EnAr

بازدید معاون آموزشی وزارت علوم از مجتمع آموزش عالی میناب

بازدید معاون آموزشی وزارت علوم از مجتمع آموزش عالی میناب

معاون آموزشی وزارت علوم از مجتمع آموزش عالی میناب بازدید کرد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مجتمع آموزش عالی میناب بازدید کرد و در جمع دانشگاهیان این مجتمع در نشستی به تبیین اهداف وزارت علوم در بحث ایجاد دانشگاه‌های نسل جدید و طرح تحول آموزش عالی پرداخت.
دکتر قاسم عمو عابدینی، معاون آموزشی وزیر علوم، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: بحث عدالت بسیار مهم است و مقام معظم رهبری مدظله العالی فرموده‌اند ما در گام اول انقلاب بسیار کار کرده‌ایم و خمیر مایه گام دوم انقلاب، علم، پژوهش و دانش است. دبیر طرح تحول آموزش عالی با اشاره به این که پایه جریان گام دوم انقلاب تمدن‌سازی است، ادامه داد: رهبری انقلاب به وضوح اشاره می‌کنند به این که در چهل ساله اول انقلاب کارهای بسیار ارزشمندی در حوزه علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان انجام گرفته و این موفقیت‌ها به واسطه تلاش محققان و دانشگاهیان ما حاصل شده است.
وی افزود: در طرح دانشگاه تمدن ساز باید از خود پرسید، آیا دانشجویی که تربیت کرده ایم مشکل جامعه را حل می کند و آیا جوابگوی چالش های منطقه ای خواهد بود؟ به همین منظور باید واحدهای دانشگاهی با واحدهای عملی و صنعتی آمیخته شده تا دانشگاه در مسیر تحول گام بردارد.

 

  

4   2
بازدید امروز: 5    بازدید کل: 1347