دانشکده علوم پایه
 
EnAr ورود 0
دانشکده علوم پایهفروشگاهفروشگاهانتشارات دانشگاهفنی و مهندسی از مفهوم تا محصول – روش اجزای گسسته

از مفهوم تا محصول – روش اجزای گسسته


مشخصات 0 نظرات 0   0
ویژگی‌های محصول
نام کتاب: روش اجزای گسسته از مفهوم تا محصولموضوع: نرم افزار KMPCDEM(Computer Software) روش اجزای گسسته

در این کتاب، راگ به طور مفصل از معرفی مفاهیم اولیه تا به‌کارگیری آن برای تولید محصول (نرم‌افزار) شرح داده می‌شود تا رویکرد استفاده از آموزش‌های دانشگاهی برای تولید محصولی جهت رفع نیازهای جامعه به طور عینی نشان داده شود. بالا بردن اعتمادبه‌‌نفس در جوانان کشور عزیزمان ایران، برای تولید محصولات به ظاهر پیچیده با به‌کارگیری هوشمندانه مفاهیم بنیادی و تلاش مستمر از فواید جانبی این کتاب و محصول آن است.

در سال ۱۳۹۰، تنها یک نرم‌افزار تجاری شناخته شده راگ در بازار جهانی وجود داشت. تلاش چند باره برای خرید این نرم‌افزار از طریق چند کشور( کانادا، استرالیا، فرانسه و ترکیه) به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان حاصلی نداشت. با عدم دسترسی به نرم‌افزار تجاری موجود، تصمیم به تولید آن توسط جوانان این مرزوبوم گرفته شد که به نظر کاری نشدنی و یا عبث می‌نمود. برنامه‌ریزی دقیق به همراه یک دهه تلاش شبانه‌روزی جوانان کشور منجر به تولید این محصول راهبردی گردید. گذر از مرحله رونوشت‌برداری و استفاده صرف از محصولات بیگانه و ورود به مرحله خلق و ایجاد محصول قابل رقابت، یکی از پایه‌های اصلی تمدن‌سازی است. وارد شدن به مرحله پرمشقت خلق اثر، باعث گشوده شدن پنجره‌های جدیدی از تحقیق‌های کاربردی شد که ثمره تلاش و هزینه‌کرد یک دهه کار بنیادی بود.

مشخصات

نام کتابروش اجزای گسسته: از مفهوم تا محصولناشردانشگاه هرمزگانمؤلف/مولفیندکتر صمد بنیسیچاپمارالنوبت چاپاول 1401شمارگان500 نسخهقیمتریال 3,000,000شابک 13 رقمی978-622-7440-23-2