معاونت دانشجویی
 
EnAr ورود 0

اطلاعیه تکمیلی ثبت نام و حضور در خوابگاه های دانشجویی

اطلاعیه تکمیلی ثبت نام و حضور در خوابگاه های دانشجویی

 

اطلاعیه تکمیلی ثبت نام و حضور در خوابگاه های دانشجویی

ضمن تبریک سال نو به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی استفاده از خوابگاه که تاکنون در سیستم جامع خوابگاهی نسیم ثبت نام نموده یا موفق به ثبت نام نشده اند می رساند با توجه به آغاز فرآیند حضوری شدن کلاس ها از چهاردهم فروردین ماه سال جاری ضرورت دارد کلیه موارد به شرح زیر رعایت گردد:

1- درخواست استفاده از خوابگاه را با مراجعه به قسمت پیشخوان خدمت سامانه گلستان طبق مراحل توضیح داده شده ثبت و کارت واکسیناسیون را آپلود نمایند.

2- اسکان دانشجویان در خوابگاه منوط به تزریق دز سوم واکسن کرونا و ارائه کارت واکسن می باشد.

3- دانشجویان ورودی سال های 1399 و 1400 کلیه وسایل شخصی مانند تشک،پتو، ملحفه، بالش، قاشق، چنگال، بشقاب، قابلمه و سایر وسایل مورد نیاز پخت و پز در حد متعارف را به همراه داشته باشند. سلف سرویس دانشگاه در ایام تعطیلات رسمی و شام پنج شنبه خدمات پخت و پز ارائه نمی نماید.

4- دانشجویان ورودی سال های  1398 و ما قبل کلیه وسایل شخصی مورد نیاز اهم از رختخواب و وسایل پخت و پز را در حد متعارف به همراه داشته باشند. لازم به توضیح است که ممکن است بسیاری از وسایل مورد استفاده قبلی موجود در خوابگاه به دلیل عدم استفاده در مدت زمانی طولانی قابل استفاده نباشد.

5- اجاره بهای سکونت در خوابگاه طبق نرخ مصوب صندوق رفاه دانشجویان بر اساس مدت سکونت پس از استقرار اولیه در خوابگاه و در زمان صدور مجوز قطعی اسکان اخذ خواهد شد.

6- زمان مراجعه برای اسکان دانشجویان ورودی 98 و ما قبل نوزدهم فروردین و برای دانشجویان ورودی 1399 و 1400 از بیست و ششم فروردین ماه سال جاری می باشد.

* شماره تماس اداره خوابگاه ها در صورت نیاز: 07633711045

                    اداره خوابگاه های دانشجویی

0   0
بازدید امروز: 4    بازدید کل: 1459
captcha