معاونت دانشجویی
 
EnAr ورود 0

پیام نوروزی معاون محترم دانشجویی دانشگاه هرمزگان

پیام نوروزی معاون محترم دانشجویی دانشگاه هرمزگان

 

                                                              به نام پروردگار متعال

              یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بار دیگر نوروز و فصل بهار فرا رسید. متفاوت تر از همیشه. نه تنها آغاز سالی نو و سده ای جدید بلکه شروعی تازه برای دانشگاه هرمزگان.

دانشجویان عزیز، دانشگاهی که آن را برای تحصیل برگزیده اید همزمان با آغاز سال 1401 وارد سی امین سال تاًسیس خود می شود. دانشگاه در این برهه زمانی با تدابیر نوآورانه و همت عالی ریاست محترم دانشگاه فصل نوینی را گشوده است. فصلی که سرآغاز دوره ای جدید سرشار از طرح ها و اهداف بدیع خواهد بود. ناگفته پیداست که عینیت بخشیدن به این طرح ها و دست یافتن به اهداف مورد نظر تنها با مشارکت و همراهی جامعه دانشگاهی استان میسر خواهد بود و در این میان نقش شما دانشجویان عزیز بسیار تعیین کننده است. امیدوارم حضوری شدن آموزش در دانشگاه در هر مقطعی از زمان که آغاز شود با آمادگی لازم برای ارائه خدمات بایسته و شایسته به دانشجویان عزیز همراه گردد. با وجود این که ریاست محترم و هیاًت رئیسه جدید، سکان هدایت دانشگاه را در ماه های پایانی سال به دست گرفته اند، در این مدت کوتاه حداکثر کوشش خود را در راستای فراهم ساختن زمینه آموزش حضوری به کار بسته اند و هر چند نمی توان در نیمسال جاری به وضعیت مطلوب نائل گردید، رجاء واثق داریم که شرایط لازم را تا جایی که مقدور است ایجاد نماییم.

اینجانب شخصاً و نیز به نمایندگی از همکاران ارجمندم در حوزه معاونت دانشجویی سال نو را به یکایک شما دانشجویان عزیز و خانواده های محترمتان تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال 1401 سراغاز پیشرفت های شگرفی در دانشگاه باشد.

                                                                                                       منصور فرخی

                                                                                           معاون دانشجویی دانشگاه هرمزگان

0   0
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1569
captcha