معاونت دانشجویی
 
EnAr ورود 0

معارفه معاون مدیریت امور دانشجویی

طی حکمی از سوی دکتر فرخی، معاون دانشجویی، جناب آقای محمدکریم عطاالهی رئیس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر با حفظ سمت به عنوان معاون مدیریت امور دانشجویی تعیین و معرفی گردید.

طی حکمی از سوی دکتر فرخی، معاون دانشجویی، جناب آقای محمدکریم عطاالهی رئیس گروه دانشجویان شاهد و ایثارگر با حفظ سمت به عنوان معاون مدیریت امور دانشجویی تعیین و معرفی گردید. در جلسه معارفه که با حضور مدیران و رؤسای ادارات معاونت دانشجویی برگزار شد، جناب آقای دکتر فرخی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و تدابیر صورت گرفته توسط جناب آقای اسلامی نیا مدیر امور دانشجویی و همکاران ایشان طی دو ماه اخیر و ابراز خرسندی از نظم و آرامش ایجاد شده در مجموعه، بر ضرورت اجرای برنامه های مفرح در خوابگاه ها و درنظر گرفتن جوایز و مشوق هایی برای آن دسته از دانشجویانی که در نگهداری از اتاق های خود و محیط خوابگاه، از حیث سلیقه و امانتداری، نمونه می باشند، تاکید و ابراز امیدواری نمود که با همدلی و همراهی کلیه همکاران مجموعه معاونت دانشجویی، روزهای بهتر و درخشان تری در انتظار دانشگاه و دانشجویان عزیز باشد.

در ادامه این جلسه، نحوه خدمات رسانی به دانشجویان در آستانه تعطیلات نوروز و از سرگیری این خدمات پس از پایان تعطیلات سال نو، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برنامه ریزی لازم در این خصوص، صورت پذیرفت.

3   1
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1216
captcha