دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

پاسداشت تلاش

نشست صمیمی رئیس دانشگاه با همکاران حوزه مدیریت حراست

نشست صمیمی رئیس دانشگاه با همکاران حوزه مدیریت حراست

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه نشست صمیمی دکتر ظهیری نیا رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام همت بدرآبادی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هرمزگان به همراه دکتر یوسف احمدی مدیر کل امور اداری و پشتیبانی دانشگاه با همکاران حراست  برگزار شد.

دکتر ظهیری نیا از تلاش مدیریت حراست و همه همکاران حوزه حراست دانشگاه و از ایفای نقش سازنده و مثبت آنان در خط مقدم مراجعات به دانشگاه، تقدیر و تشکر نموده و بر بهره‌گیری از اخلاق اسلامی، استمرار  رعایت نظم و تکریم ارباب‌رجوع توسط این عزیزان تأکید نمود.
شهریار دادی پور مدیر حراست دانشگاه در ادامه جلسه به تشریح اهم فعالیت‌های انجام‌یافته به‌خصوص چند ماه اخیر در این حوزه پرداخت و بیان داشت: همکاران اداره حراست باوجود شرایط سخت آب و هوایی به عنوان نماد و معرف دانشگاه با رفتار خوب و شایسته به بهترین شکل مسئولیت‌های خود را که شامل حفاظت فیزیکی، حفاظت پرسنلی٬ حفاظت اسناد و ای تی است و هرکدام در نوع خود از اهمیت بالایی برخوردارند به بهترین شکل به انجام رساندند.
در این دیدار مدیر حراست و کارکنان این مدیریت ضمن تشکر از ریاست دانشگاه برای برگزاری این جلسه، به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و دکتر یوسف احمدی مدیر کل امور اداری و پشتیبانی دانشگاه با بیان اهمیت نقش و جایگاه حراست ، برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مطرح‌شده قول بررسی و مساعدت داند.

27
بازدید امروز: 2    بازدید کل: 1214
captcha