دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس ﻣﺮﮐﺰ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ، ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺭﺍﯾﺎﻧﻪ ﺍﯼ دانشگاه

برگزاری مراسم تودیع و معارفه رئیس ﻣﺮﮐﺰ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ، ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺭﺍﯾﺎﻧﻪ ﺍﯼ دانشگاه

مراسم تودیع و تکریم دکتر خلیلی، مدیر سابق و معارفه دکتر دریانورد، مدیر جدید ﻣﺮﮐﺰ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ، ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺭﺍﯾﺎﻧﻪ ﺍﯼ دانشگاه هرمزگان، در تاریخ 31 اردیبهشت ماه ۱۴۰1 با حضور معاون پژوهش و فناوری برگزار شد.

دکتر باران زاده معاون پژوهش و فناوری، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مرکز فناوری اطلاعات گفت: مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات از مراکزی بود که رویکرد و انرژی جدیدی را ایجاد کرد، بسترهای توسعه، زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری فراهم شد و اقدامات بسیار مفیدی در این بخش انجام گردید. دکتر باران زاده ضمن تقدیر از عملکرد و توانمندی دکتر خلیلی، اظهارداشت: مرﮐﺰ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ، ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺭﺍﯾﺎﻧﻪ ﺍﯼ قلب تپنده دانشگاه است و پویایی و موفقیت این بخش  از عوامل توسعه و پویایی سایر بخش های دانشگاه است. دکتر باران زاده در خصوص چشم انداز مرکز  گفت:  این مرکز باید به سوی دیجیتال کردن تمام فرایندها گام بردارد و در این مسیر نقش نظارتی این بخش بسیار ضروری است. 
  سپس دکتر خلیلی گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت زمان مدیریت این مرکز ارائه داد و گفت: در دوره تصدی مدیریت مرکز ، بطور جدی تحقق اهداف و رویکردهای دولت الکترونیکی پیگیری شد. وی توجه به زیرساخت ها، آسیب شناسی و ارائه راهکار برای توسعه اهداف فناوری اطلاعات و ارتباطات را ضروری دانست و بیان کرد: فرهنگ سازی برای پیشبرد چنین فعالیت هایی نقش بسیار مهمی دارد. مدیر سابق ﻣﺮﮐﺰ ﻓﻨﺎﻭﺭﯼ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ، ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺭﺍﯾﺎﻧﻪ ﺍﯼ دانشگاه ضمن تشکر از اعتماد و حمایت دکتر باران زاده، از همکاران و کارشناسان این مرکز تشکر و قدردانی کرد. 

 دکتر دریانورد نیز ضمن اشاره به اقدامات موثر در مرکز به بیان عناوین و برنامه های توسعه دانشگاه پرداخت و با اشاره به برنامه های راهبردی تا کنون و چالش های حوزه فناوری اطلاعات اظهار داشت: با استفاده از تجربیات و اقدامات انجام شده مدیران سابق و حمایت کارشناسان این حوزه  بتوانیم در اجرای پروژه های طراحی شده به موفقیت دست یابیم.


21
بازدید امروز: 6    بازدید کل: 1581