دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

به مناسبت هفته خوابگاه های دانشگاه هرمزگان

برگزاری برنامه های متعدد در خوابگاه های دانشگاه هرمزگان

به منظور ارتقاء روحیه نشاط و سلامت و مشارکت و همدلی در میان دانشجویان برنامه های نشاط آوری در خوابگاه های دانشگاه هرمزگان با شعار (خوابگاه دانشـجویی؛ عرصه مسئولیت پذیری و مشارکت جمعی) برگزار گردید.

به منظور ارتقاء روحیه نشاط و سلامت و مشارکت و همدلی در میان دانشجویان برنامه های نشاط آوری  در خوابگاه های دانشگاه هرمزگان با شعار «خوابگاه‌های دانشجویی، مشارکت اجتماعی، سلامت جمعی» برگزار گردید.

حسین اسلامی، مدیر دانشجویی دانشگاه هرمزگان ، با توجه به حضور حداکثری دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی و به منظور ارتقاء روحیه نشاط و سلامت و مشارکت و همدلی در میان دانشجویان در سال جاری نیز هفته خوابگـاه های دانشـجویی از تاریـخ۱۶ تا۲۲ اردیبهشت۱۴۰۲ با شـعار «خوابگاه دانشـجویی؛ عرصه مسئولیت پذیری و مشارکت جمعی» برگزار می شود.

وی بابیان این‌که برنامه‌های متنوع و پرنشاطی برای دانشجویان در این هفته در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به اهمیت خوابگاه‌های دانشجویی به عنوان خانه دوم دانشجویان که اثر مهم و به سزایی در علم آموزی و نیز شکل‌گیری رفتارهای اجتماعی دارد، با برنامه ریزی‌های انجام شده به دنبال توجه بیشتر به دانشجویان عزیز ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی هستیم.

اسلامی در خصوص برنامه‌های تعیین شده در هفته خوابگاه‌ها گفت: عناوین روزها به گونه‌ای انتخاب شده است که نوآورانه و خلاقانه باشد و با ایجاد فضای با نشاط و رقابت سالم در بین دانشجویان، قابلیت اجرا داشته باشد.

نام‌گذاری ایام هفته خوابگاه های دانشجویی

شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ بهداشت، سلامت جمعی و تغذیه سالم.

یکشنبه۱۷اردیبهشت ۱۴۰۲ اقوام، فرهنگهاو حقـوق شهروندی.

دوشنبه۱۸اردیبهشت ۱۴۰۲ اوقات فراغت، خودباوری و خودسازی.

سه شنبه۱۹اردیبهشت۱۴۰۲ مشارکت خیـــرین و خوابگاه سازی.

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ نشــــــاط، ورزش و تنــدرستـــی.

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت۱۴۰۲مهارت آموزی، نوآوری و کارآفرینــی.

جمعه ۲۲ اردیبهشت۱۴۰۲انسجام، همدلی و مشارکت اجتماعی.

 

8
بازدید امروز: 4    بازدید کل: 1178