دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

همزمان با هفته سرآمدی آموزش؛

اساتید سرآمد و نمونه آموزشی دانشگاه هرمزگان تجلیل شدند

مراسم گرامیداشت روز مقام شامخ استاد (معلم) و دهه سرآمدی آموزش با حضور اعضای هیئت علمی در سالن فرهنگ دانشگاه هرمزگان برگزار شد

در ابتدای مراسم دکتر صادقی، رئیس دانشگاه هرمزگان ضمن تبریک روز معلم و دهه سرآمدی آموزش، با اشاره به ماهیت شغل معلمی و فعالیت‌های شبانه‌روزی آموزشی و پژوهشی آن، موفقیت همکاران و توفیق در انجام مأموریت‌های دانشگاه را مرهون حمایت‌ها و فداکاری خانواده‌های آن‌ها دانست و صمیمانه از آنان تشکر کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین موذنی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌، با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم در دانشگاه پس از چند سال وقفه به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر کرونا با حضور همکاران، یاد و خاطره معلمی را گرامی دانست و اظهار کرد: انشاءالله با یاری خداوند بتوانیم در رسالتی که بر دوشمان گذاشته شده که همان انسان سازی است، توفیق لازم را کسب کنیم.

دکتر ظهیری نیا، معاون آموزشی دانشگاه،  نیز با تبریک این روز، با ذکر شاخص‌های انتخاب اساتید برتر آموزشی، بر اساس فعالیت‌های آموزشی، کیفیت گرایی تدریس، رعایت شئون معلمی، ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان، گفت: بر اساس مصوبه وزارت عتف، امسال علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های آموزش پژوهشی، فعالیت‌های اخلاق حرفه‌ای، فرهنگی وشاگردپروری از شاخص‌های انتخاب اساتید برتر است. در پایان از اساتید بازنشسته دانشگاه نیز تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از اساتید برتر آموزشی به شرح زیر تقدیر شد:

جناب آقای دکتر داوود صمصام پور

جناب آقای دکتر سید حسن دریانورد

جناب آقای محمود رضا غلامی

جناب آقای دکتر مصطفی شمس الدینی

جناب آقای دکتر سید رضا فلاح چای

جناب آقای دکتر اسدالله خورانی

سرکار خانم دکتر مریم سیوف جهرمی

5
بازدید امروز: 5    بازدید کل: 1081