دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

نتیجه نهایی مسابقات

قهرمانی دانشگاه هرمزگان در مسابقات ساحلی دانشجویان کشور

قهرمانی دانشگاه هرمزگان در مسابقات ساحلی دانشجویان کشور

دانشگاه‌های برتر المپیاد ورزش‌های ساحلی دانشجویان دختر و پسر سراسر کشور در پس از برگزاری ۱۰۰ رقابت فشرده در بندرعباس معرفی شدند.

براساس نتایج بدست آمده در این رقابت‌ها در بخش دختران دانشگاه‌های زابل و غیر انتفاعی زند شیراز مقام به طور مشترک مقام سوم، پیام نور هرمزگان مقام دوم و دانشگاه هرمزگان مقام اول را از آن خود کرده و جام‌های این رقابت‌ها را بردند.

همچنین در بخش پسران دانشگاه هرمزگان مقام سوم، دانشگاه تهران مقام دوم و دانشگاه مازندران مقام اول را بدست آورده و لوح‌های این رقابت‌ها را تصاحب کردند.

اما در رقابت های تیمی اولین المپیاد ورزش های ساحلی دانشجویان دختر و پسر کشور در بخش پسران در رشته والیبال ساحلی دانشگاه تهران مقام سوم، دانشگاه شهید باهنر کرمان مقام دوم و غیر انتفاعی امام رضا (ع) مقام اول را به خود اختصاص دادند.

دانشگاه زابل در رشته فوتبال ساحل مقام سوم، دانشگاه جیرفت مقام دوم و دانشگاه هرمزگام مقام اول بخش پسران را از آن خود کردند و در رشته کشتی هم دانشگاه مازندران مقام اول، دانشگاه تهران مقام دوم و صنعتی اصفهان مقام سوم را کسب کردند.

دختران دانشگاه شیراز در رشته والیبال ساحلی مقام سوم، دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز مقام دوم و پیام نور هرمزگان مقام اول را بدست آوردند و در رشته دوگانه مقام اول را دانشگاه هرمزگان، مقام دوم را دانشگاه زابل و مقام سوم را پیام نور اصفهان به خود اختصاص دادند.

 

بازدید امروز: 1    بازدید کل: 1109