دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

لبخند رضایت دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه هرمزگان/ ارتقای خوابگاه‌های دانشگاه هرمزگان

لبخند رضایت دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه هرمزگان/ ارتقای خوابگاه‌های دانشگاه هرمزگان

رئیس دانشگاه هرمزگان همزمان با 16 آذرماه و روز دانشجو گفت: تعمیرات اساسی و اصولی خوابگاه‌های دانشگاه هرمزگان به‌منظور ارتقا کیفیت ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان به اتمام رسیده است و اکنون شاهد لبخند رضایت دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه هستیم.

دکتر محمد صادقی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه هرمزگان بیان کرد: از آغاز به کار تیم مدیریت جدید در دانشگاه، برنامه جامع برای مدیریت تعمیرات اساسی و نظام‌مند برای افزایش اثربخشی و بازدهی فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی و خوابگاه‌های دانشگاه تدوین گردید و با توجه به اینکه دانشگاه هرمزگان از محدود دانشگاه کشور است که بیشترین پوشش دانشجوی خوابگاهی کشور را دارد، تعمیرات خوابگاه‌ها در اولویت کار قرار گرفت.

وی با اشاره به‌ بی‌نظیر بودن این سطح تعمیرات اساسی و بنیانی بیان داشت: نگاه ما به خوابگاه‌های دانشجویی، تنها مکانی برای آسایش و استراحت دانشجویان در ساعات مشخص از شبانه‌روز نبوده، بلکه این اماکن را محلی برای سازندگی شخصیت امروز و فردای دانشجویان به‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی می‌بینیم.

رئیس دانشگاه هرمزگان افزود: نگاه ما به مقوله خوابگاه‌های دانشجویی، نگاهی تربیتی بوده و حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی را فرصتی مغتنم برای پیاده‌سازی برنامه‌های فرهنگی و تربیتی می‌دانیم.

بازدید امروز: 2    بازدید کل: 1805