دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

بازدید دکتر محمدصادقی، رئیس دانشگاه هرمزگان از بخش‌های مختلف دانشگاه به همراه دکتر باران زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

بازدید دکتر محمدصادقی، رئیس دانشگاه هرمزگان از بخش‌های مختلف دانشگاه دکتر محمدصادقی به همراه دکتر باران زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صبح امروز شنبه 30 مهرماه 1401 از بخش‌های مختلف دانشگاه بازدید کرد

بازدید دکتر محمدصادقی، رئیس دانشگاه هرمزگان از بخش‌های مختلف دانشگاه
دکتر محمدصادقی به همراه دکتر باران زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صبح امروز شنبه 30 مهرماه 1401 از بخش‌های مختلف دانشگاه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه هرمزگان دکتر صادقی رئیس دانشگاه و دکتر باران زاده معاون پژوهش و فناوری از بخش‌های مختلف ; دفتر مدیریت کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، معاونت دانشجویی، اداره خوابگاه‌های دانشجویی، اداره امور دانشجویی و مرکز مشاوره دانشگاه بازدید کردند و از نزدیک در جریان پیشرفت‌ها و مسائل بخش‌های این حوزه‌ها قرار گرفتند.
در این دیدار دکتر صادقی با حضور در محل کار یکایک همکاران این حوزه‌ها، از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی به دانشجویان قرار گرفت. کارمندان این حوزه‌ها نیز در فضایی صمیمی به بیان مشکلات و مسائل کاری و پیشنهاد راهکارهایی برای بهبود خدمت‌رسانی این حوزه پرداختند.
رئیس دانشگاه هرمزگان ضمن تقدیر از تلاش و همت روسا و کارشناسان واحدها در انجام امور دانشجویان به نحو احسن، ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در آینده نزدیک شاهد پیشرفت همه‌جانبه و رسیدن به جایگاه واقعی دانشگاه هرمزگان در سطح ملی خواهیم بود.
برگزاری جلسه هم‌اندیشی و تبادل‌نظر ریاست دانشگاه و معاونت پژوهش و فناوری با رئیس دانشکده فنی و مهندسی، بخش دیگری از این دیدار بود که در ادامه در محل دفتر دانشکده برگزار شد.

6   4
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1880
captcha