دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

نشست صمیمی رئیس دانشگاه با همکاران حوزه مدیریت حراست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه نشست صمیمی دکتر محمدصادقی رئیس دانشگاه و دکتر محبی معاون طرح و توسعه دانشگاه با همکاران حراست برگزار شد.

نشست صمیمی رئیس دانشگاه با همکاران حوزه مدیریت حراست

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه نشست صمیمی دکتر محمدصادقی رئیس دانشگاه و دکتر محبی معاون طرح و توسعه دانشگاه با همکاران حراست  برگزار شد.

 دکتر صادقی با اشاره به شرایط سخت و دشوار بازگشایی دانشگاه پس از دوران شیوع ویروس کرونا و موفقیت دانشگاه هرمزگان به‌عنوان پیشروترین دانشگاه جنوب کشور در حضوری شدن تمام خدمات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در همه مقاطع تحصیلی، از تلاش مدیریت حراست و همه همکاران حوزه حراست دانشگاه و از ایفای نقش سازنده و مثبت آنان در خط مقدم مراجعات به دانشگاه، به عنوان  تقدیر و تشکر نموده و بر بهره‌گیری از اخلاق اسلامی، استمرار  رعایت نظم و تکریم ارباب‌رجوع توسط این عزیزان تأکید نمود.
مدیر حراست دانشگاه به تشریح اهم فعالیت‌های انجام‌یافته به‌خصوص چند ماه اخیر در این حوزه پرداخت و بیان داشت: همکاران اداره حراست باوجود شرایط سخت آب و هوایی به عنوان نماد و معرف دانشگاه با رفتار خوب و شایسته به بهترین شکل مسئولیت‌های خود را که شامل حفاظت فیزیکی، حفاظت پرسنلی٬ حفاظت اسناد و ای تی است و هرکدام در نوع خود از اهمیت بالایی برخوردارند به بهترین شکل به انجام رساندند.
در این دیدار مدیر حراست و کارکنان این مدیریت ضمن تشکر از ریاست دانشگاه برای برگزاری این جلسه، به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و دکتر محبی معاون طرح و توسعه دانشگاه بابیان اهمیت نقش و جایگاه حراست ، برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مطرح‌شده قول بررسی داد.

روابط عمومی دانشگاه هرمزگان

0   0
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1435
captcha