نهاد رهبری
 
EnAr ورود 0

به منظور تکریم زوج‌های دانشجوی دارای فرزند؛

مادران دانشجو، بسته حمایتی سیسمونی دریافت می‌کنند

مدیرکل خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد: تا کنون بیش از ۳ هزار نفر از مادران دانشجو برای دریافت تسهیلات فرزندآوری (طرح دردانه) ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام سید محمد هاشمی، مدیر کل خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، درباره آخرین وضعیت اجرای طرح «دردانه» در دانشگاه‌ها گفت: برنامه «دردانه» ویژه مادران دانشجو دارای فرزند متولد 1401 است که بر اساس این طرح، خدماتی به فرزند و مادر ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح یک حساب بانکی برای فرزند ایجاد شده و یک کارت هدیه به مادر ارائه می‌شود و همچنین یک تسهیلات بانکی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد که برای دریافت آن به بانک طرف قرار داد معرفی می‌شوند.

مدیر کل خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: برای خانواده‌های نیازمند نیز یک سری «بسته حمایتی سیسمونی» پیش بینی شده است و بر اساس آن به دانشجویانی که شاید وضعیت مالی خوبی نداشته باشند، این بسته حمایتی سیسمونی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: تا کنون حدود ۳ هزار نفر از دانشجویان در طرح دردانه ثبت نام کرده‌اند، بیش از یک هزار نفر تا کنون برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند، برخی تسهیلات اعلامی را دریافت کرده و برخی در نوبت دریافت هستند.

متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت dordaneh.nahad.ir در این طرح ثبت نام و از آخرین اطلاعیه‌ها مطلع گردند.

 

2   1
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 4700
captcha