نهاد رهبری
 
EnAr ورود 0

همزمان با سراسر کشور؛

تمدید شد/ نام‌نویسی ازدواج دانشجویی طرح ملی همسفر تا بهشت

نام‌نویسی بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی همسفر تا بهشت آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، دبیر ستاد ازدواج دانشگاهیان استان هرمزگان (همسفر تا بهشت) ظهر امروز از آغاز ثبت نام طرح ازدواج دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: مهم‌ترین کانون مدینه فاضله الهی خانواده است. هیچ بنایی در اسلام محبوب‌تر از بنای ازدواج نیست و اگر ازدواج نباشد جامعه به سمت سقوط و بی‌بند و باری می‌رود. مشکل ازدواج جوانان ما ریشه در معضل فکری و فرهنگی دارد؛ نه معضل اقتصادی. مسئله تلقی اشتباه از ازدواج است. 

وی با تاکید بر اهمیت نقش ترویج ازدواج افزود: ترویج این سنت و ایجاد نشاط و شادابی در دانشگاه لازم است. برای ترویج ازدواج به موقع و آگاهانه، باید آگاهی عمومی جامعه را افزایش دهیم و برای تدوام آن، مهارت‌ها را تقویت کنیم. گام دوم، حمایت در جهت آسان‌سازی ازدواج‌ها است. 

دبیر ستاد ازدواج دانشگاهیان استان هرمزگان بیان داشت: بیست و ششمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی "همسفر تا بهشت" به همت نهاد رهبری در دانشگاهها و با حمایت مسئولان، در استان هرمزگان و همزمان با سراسر کشور، در حال برگزاری است.

دانشجویان متاهل متقاضی شرکت در این طرح می‌توانند تا 9 آذرماه با مراجعه به سامانه ezdevaj.nahad.ir در قسمت "همسفر تا بهشت" از شرایط ثبت‌نام در دوره مطلع گردند و با ثبت‌نام در این طرح از مزایای آن بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه واقع در طبقه دوم ساختمان دانش مراجعه و یا با شماره 33711012-076 تماس حاصل نمایید.

آخرین مهلت ثبت نام 9 آذرماه می‌باشد

 

ضوابط و مقررات دوره را اینجا ببینید.

5   5
بازدید امروز: 2    بازدید کل: 1642
captcha