نهاد رهبری
 
EnAr ورود 0

مدیر سیاسی نهاد رهبری دانشگاهها در جمع گروه معارف اسلامی دانشگاه‌های استان:

نسل پیشِ روی ما نسل برآمده از سبک زندگی فضای مجازی است

نشست مدیران و اساتید گروه معارف اسلامی و ائمه جماعات دانشگاه‌های استان هرمزگان با حضور آقای مهدی عباسی مهر مدیر سیاسی نهاد رهبری در دانشگاهها به میزبانی دانشگاه هرمزگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام تقوی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان در ابتدای این نشست تصریح کرد: دشمن در یک جنگ چند بعدی با تمرکز بر نگاه شناختی به‌دنبال انتقام‌گیری از مردم و امام(ره) شهدا است؛ هدف اصلی‌شان هم جوانان این سرزمین است. اگر در بحبوحه جریانات سال گذشته اساتید معارف ما در دانشگاه‌ها نبودند، دیگر گروه‌ها توان جمع کردن مسائل کف دانشگاه را نداشتند. 

ایشان در ادامه با بیان اینکه بخش عظیمی از برنامه و همت نهاد رهبری دانشگاه به سمت گروه‌های معارف خواهد رفت، افزود: دشمن قطعا تلاش و هجمه خود را مضاعف می‌کند و انتقام سال گذشته را می‌گیرد. دشمن می‌داند که تنها مزیت او فکر و رفتار جوانان ماست.

رییس نهاد رهبری دانشگاه‌های استان هرمزگان گفت: تکلیف روشن است؛ اما تجهیز رزمنده خط مقدم ضروری است. یکی از مهم‌ترین این تجهیزات، ارائه اطلاعات و تحلیل اتفاقات روز و همراه شدن در این راه است.

 

مهدی عباسی مهر، مدیر سیاسی نهاد رهبری در دانشگاهها با تبیین فضای جنگ ترکیبی در کشور اشاره داشت: این جنگ چند بعدی است و از جوانب متعدد تهدید می‌شویم. امکان ضربه خوردن از تمام ابعاد وجود دارد؛ در نتیجه این جنگ پلکانی نیست.

بعد از رخداد سال گذشته، غربی‌ها از تعبیر "فروریختن دیوار برلین در ایران" استفاده کردند و معتقد بودند باید شرایط درگیری و اغتشاشات را حفظ کنند. برای تداوم این شرایط اولین محل مورد تاکید دانشگاه است. ما سال گذشته ۸۰۰ تجمع دانشگاهی و ۸ هزار فعالیت و اکت اعتراضی داشتیم که نسبت با امار کشوری بسیار قابل توجه است. دشمن به دانشگاه نگاه ویژه دارد؛ چرا که سرمایه گذاری اصلی جمهوری اسلامی بر روی نیروی انسانی آینده‌اش است.

عباسی مهر ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری افزود: تشبیه تخریب دیوار برلین برای وضعیت کشور، یعنی ماجرا دلسوزی برای فوت یک دختر جوان نیست و شرایط فراتر از آن است. هدف اصلی این جریان، خسته کردن دولت و انحراف از ماموریت اصلی اوست. و به دنبال آن، سرعت تحولات در آموزش عالی کاهش می‌یابد.

مدیر سیاسی نهاد رهبری در دانشگاهها در پایان خطرنشان کرد: نسل پیشِ روی ما نسل برآمده از سبک زندگی و الگوی فضای مجازی و مدیریت پلتفرم‌ها است. اولویت‌های این سبک زندگی، دیده شدن، رقابتی شدن، تمایل به زیبایی، خوش گذرانی و شهوت است.

3   2
بازدید امروز: 5    بازدید کل: 895
captcha