نهاد رهبری
 
EnAr ورود 0

با حکم رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور؛

حجت‌الاسلام بدرآبادی سرپرست نهاد رهبری دانشگاه هرمزگان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر همت بدرآبادی بعنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هرمزگان منصوب شد.

طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاهها، رییس نهاد رهبری در دانشگاههای استان هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی و فعالین دانشجویی دانشگاه هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر همت بدرآبادی با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، بعنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هرمزگان منصوب گردید. همچنین از زحمات و تلاش‌های خالصانه حجت‌الاسلام والمسلمین حمید موذنی، در این مسئولیت تقدیر و قدردانی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی‌پور، معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در این مراسم ضمن تقدیر از مسئول پیشین نهاد رهبری دانشگاه هرمزگان و آرزوی توفیق برای حجت‌الاسلام بدرآبادی، اظهار داشت: شرایط امروز جامعه ما شباهت‌هایی با جامعه اسلامی در زمان صدر اسلام دارد. شرایطی که متاثر از جنگ شناختی، جنگ رسانه‌ای و بهره‌گیری از تمام امکاناتی است که دشمن در اختیار دارد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌پور در ادامه افزود: باید بدانیم که این دشمنی، جدی و ایدئولوژیک است. چرا که جمهوری اسلامی بعد از ۵۰۰ سال در دنیا سخن از حکمرانی دینی به میان آورد. امام(ره) با مکتب فکری خود، مسیر حکومت را تغییر داد و انقلاب اسلامی شکل گرفت. این انقلاب اسلامی به جهان نشان داد بسیاری از دیدگاه‌های نادرست و منفی به دین اشتباه است.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاهها با تاکید بر اینکه احیای فضای گفتگو و نقد فرصت پیروزی در مقابل نظام سلطه را برای ما فراهم می‌کند، بیان داشت: جایگاه خاص دانشگاه، استاد و دانشجوی مسلمان ما در مسیر انقلاب تعریف می‌شود. جمهوری اسلامی در نگاه دینی و مکتبی خود همه ساحت‌های انسان را می‌بیند. اگرچه در این عرصه کوتاهی بسیاری داشتیم و تلاش دشمن برای نفوذ همواره وجود دارد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: باید بدانیم دانشگاه در نگاه دشمن چه جایگاهی دارد و چه تاثیر بسزایی در آینده کشور می‌گذارد. اگر با توجه به این نکات به ماموریت خود نگاه کردیم، رفتارها و کنش ما متفاوت خواهد شد. با این زاویه دید، همه ما موظفیم دانشگاه را به پیشران حرکت، رشد، پیشرفت و تعالی مملکت تبدیل کنیم. هم مسئولین دانشگاه‌ها و آموزش عالی کشور این وظیفه را دارند و هم ما در دفاتر نهاد رهبری وظیفه خود می‌دانیم که در این مسیر کمک دهیم.

4   2
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1790
captcha