نهاد رهبری
 
EnAr ورود 0

آغاز دوره حامیم در مشهد مقدس/ سیره رضوی سرلوحه فعالیت‌های دانشجویی باشد

آیین افتتاحیه طرح حامیم با حضور ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور و مسئول این نهاد در استان هرمزگان و دانشجویان این استان در مشهد مقدس برگزار شد.

در آیین افتتاحیه طرح حامیم در مشهد مقدس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی، ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ابراز داشت: برگزاری این طرح در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج ( ع) از الطاف امام رئوف است و شما دانشجویان سعی کنید در دوران جوانی سبک‌ و سیره رضوی را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی به نقل از مقام معظم رهبری اشاره داشت: ما با توجه به تحولات جهانی در یک پیچ تاریخی هستیم. نظامات سیاسی و بین المللی در حال تغییراست و باید منتظر حادثه ای بیش از آنچه بشر تجربه کرده است باشیم.

ایشان با اشاره به افول قدرت پوشالی آمریکا در سال‌های اخیر، تصریح کرد: در حال حاضر آمریکا در سخت ترین چالش‌های بین المللی به سرمی‌برد؛ تا جایی که در ادبیات بزرگان فکری و سیاسی بحث افول قدرت آمریکا مشاهده می‌شود.

حجت الاسلام رستمی خاطر نشان کرد: مقامات کشور در مذاکرات برجام مقتدرانه حاضر شدند و از حقوق قانونی ملت ایران دفاع خواهند کرد‌.

در ادامه مراسم افتتاحیه طرح حامیم حجت اسلام والمسلمین سید عباس تقوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان گفت: دانشجویان مانند شهدای دفاع مقدس خط شکنان جبهه فرهنگی و جنگ نرم هستند.

حجت الاسلام تقوی در جمع دانشجویان نخبه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شرکت کننده در دوره کشوری حامیم عنوان کرد: یکی از مهم ترین اهداف نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، تربیت و آموزش دانشجویان هم تراز انقلاب است. لذا تلاش می‌کنیم در زمینه توانمند سازی دانشجویان نخبه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اقدامات موثری انجام دهیم.

وی با اشاره به جایگاه مهم دانشجویان در جامعه عنوان کرد: دشمن در صدد تخریب جایگاه دانشجو از طریق جنگ نرم است و دانشجویان باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.

حجت الاسلام تقوی در پایان مهم‌ترین وظیفه کنونی دانشجویان و اساتید انقلابی را تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید داشت: دانشجویان با جهاد تبیین در معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند وبه عنوان سفیران عرصه اطلاع رسانی در جنگ نرم باشند.

0   0
بازدید امروز: 5    بازدید کل: 2841
captcha