نهاد رهبری
 
EnAr ورود 0

تولید محتوا درباره صحیفه سجادیه در رسانه‌ها تقویت شود

رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان گفت: آثار متنوع تولید شده درباره جشنواره صحیفه سجادیه در sahife.nahad.ir بارگزاری شده و علاقمندان می‌توانند از این محتواهای تولید شده، استفاده کنند.

حجت الاسلام سید عباس تقوی، رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: تولید محتوا و پیام از بستر بزرگ معرفتی صحیفه سجادیه در رسانه‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که در جشنواره ششم صحیفه سجادیه، کتاب صحیفه زندگی 2 کتابی 230 صفحه‌ای است که در آستانه چاپ قرار دارد، عنوان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از این کتاب، انتشار نشریاتی متنوع و متعدد از این کتاب و نیز تهیه 350 عکس نوشته از این کتاب از جمله دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

به گفته حجت الاسلام تقوی، آثار تولید شده در sahife.nahad.ir  بارگذاری شده و علاقمندان می‌توانند از این محتواهای تولید شده، استفاده کنند.

رئیس دفترنهاد مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان هرمزگان همچنین به برگزاری مسابقات بر محور کتابخوانی با جوایز فراوان اشاره و افزود: نشریات دانشجویی در این زمینه به رقابت می‌پردازند و 84 بروشور نیز بدلیل فاخر بودن تولیدات مورد توجه قرار گرفته تا نسل نو دانشجویی از آن بهره بگیرند.

وی به تهیه یک دوره مجازی 20 جلسه‌ای معارفی با موضوع کتاب صحیفه زندگی نیز اشاره کرد و گفت: این دوره برای همه اساتید، دانشجویان، خانواده‌های اساتید و ... تدارک دیده شده و دانشگاه‌ها می‌توانند از این دوره برای آموزش‌های ضمن خدمت نیز استفاده ببرند و شرکت‌کنندگان در این دوره نیز جوایز نفیسی به طور قرعه‌کشی دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام تقوی در بخش دیگری از اظهارات خود به تولید مجموعه آثاری در قالب مکتب حاج قاسم اشاره داشت و گفت: عموم می‌توانند از این محتوای آموزشی بهره‌مند شوند.

وی در پایان درباره آثار جشنواره در این دوره نیز گفت: پس از داوری آثار در هر بخش، نهایتا در دبیرخانه مرکزی داوری و نفرات ممتاز در سالروز ولادت امام سجاد (ع) اختتامیه این جشنواره در دهه اول اسفند امسال انجام خواهد شد.

1   0
بازدید امروز: 6    بازدید کل: 2630
captcha