مرکز مطالعات و تحقیقات هرمز (پژوهشکده هرمز)
 
ArEn

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت افزایی/ معرفی تکنیک DNA محیطی (eDNA) برای تشخیص، پایش و پیشگیری از بیماری‌های میگو و ماهیان دریایی

کارگاه آموزشی مهارت افزایی/ معرفی تکنیک DNA محیطی (eDNA) برای تشخیص، پایش و پیشگیری از بیماری‌های میگو و ماهیان دریایی روز سه شنبه مورخ 1401/8/24 ساعت 15-13 در دانشگاه هرمزگان، دانشکده علوم و فنون دریایی، ساختمان ابن سینا توسط مرکز مطالعات و تحقیقات هرمز (پژوهشکده هرمز) با همکاری دانشکده علوم و فنون دریایی و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه هرمزگان برگزار گردید.
 

 

 

 

 
کارگاه آموزشی مهارت افزایی/ معرفی تکنیک DNA محیطی (eDNA) برای تشخیص، پایش و پیشگیری از بیماری‌های میگو و ماهیان دریایی روز سه شنبه مورخ 1401/8/24 ساعت 15-13 در دانشگاه هرمزگان، دانشکده علوم و فنون دریایی، ساختمان ابن سینا توسط مرکز مطالعات و تحقیقات هرمز (پژوهشکده هرمز) با همکاری دانشکده علوم و فنون دریایی و دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه هرمزگان برگزار گردید. این کارگاه آموزشی با حضور اساتید دانشکده علوم و فنون دریایی، عضو هیأت علمی مرکز مطالعات و تحقیقات هرمز و جمعی از دانشجویان برگزار گردید. در این کارگاه آموزشی جناب آقای دکتر آرش اکبرزاده به معرفی تکنیک DNA محیطی (eDNA) برای تشخیص، پایش و پیشگیری از بیماری‌های میگو و ماهیان دریایی پرداختند. همچنین جناب آقای دکتر نوید احمدی نسب عضو هیأت علمی مرکز مطالعات و تحقیقات هرمز نیز به بیان نکاتی پیرامون تکنیک DNA محیطی (eDNA) پرداختند. در انتهای این کارگاه آموزشی، حاضرین به طرح پرسش و پاسخ پرداختند.
 
 
 
0   0
بازدید امروز: 7    بازدید کل: 2773
captcha