چاپ        ارسال به دوست

مدیر امور آموزشی دانشگاه

شیوه نامه برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال اول 1401-1400 (ویژه دانشجویان کارشناسی )

بسمه تعالی

شیوه نامه برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال اول  1401-1400

(ویژه دانشجویان کارشناسی )

1.      امتحانات پایان نیمسال به شیوه مجازی و از طریق سامانه مجازی سازی دانشگاه برگزار می شود.

2.       امتحانات براساس تاریخ و روز برنامه امتحانی ثبت شده در سامانه گلستان، برگزار می گردد.

3.      برای اطلاع از ساعت دقیق برگزاری امتحان هر درس، دانشجویان موظفند یک روز قبل از تاریخ برگزاری هر امتحان (مطابق با تاریخ ثبت شده در سامانه گلستان) به" سامانه مجازی سازی برگزاری آزمون " مراجعه و پیشاپیش از ساعت دقیق تعیین شده امتحان هر درس اطمینان لازم را حاصل نمایند.

4.      شرکت در امتحانات پایان نیمسال برای همه دانشجویان الزامی است.

5.      مطلوب است دانشجویان، حداقل 10 دقیقه قبل از زمان شروع آزمون، وارد سامانه مجازی سازی شوند.

6.      لازم است دانشجویان، پیشاپیش و در فرصت کافی و مناسب، راهنمای تصویری شیوه برگزاری آزمون مجازی را مشاهده و نکات مهم مندرج در اطلاعیه های مربوطه را به دقت مطالعه نمایند.

7.      به دلیل بروز احتمالی پدیده قطعی برق، توصیه و تاکید می گردد، دانشجویان حداکثر تمهیدات لازم را پیشاپیش فراهم نمایند.  

8.      دانشجوانیکه بدلایل اضطراری و خارج از اراده خود امکان شرکت در امتحان را از دست داده اند، می توانند درخواست حذف درس را به انضمام مدارک و مستندات معتبر و مستدل، درخصوص بیماری حداکثر تا یک هفته پس از پایان بازه امتحانات و برای سایر موارد حداکثر 48 ساعت پس از زمان امتحان درس از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان به مدیر گروه آموزشی مربوطه ارسال نمایند.

 

مدارک لازم درخصوص بیماری شامل موارد زیر است:

         الف: گواهی پزشک

ب: نسخه دارویی تایید شده داروخانه

ج: خلاصه پرونده بستری در بیمارستان یا عکس رادیولوژی یا جواب سونوگرافی و یا جواب آزمایش.

9.      دانشجویانی که صرفاً به دلیل قطعی برق در منطقه زندگی خود که دقیقاً در ساعت برگزاری امتحان مجازی از حضور یا ادامه حضور در جلسه آزمون محروم شده اند، با توجه به عنایات وزارت متبوع در این خصوص، می توانند حداکثر 48 ساعت پس از زمان امتحان درس، درخواست انجام امتحان مجدد خود را به انضمام مستندات و مدارک معتبر و مستدل را از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان به مدیر گروه آموزشی مربوطه ارسال نمایند. چنانچه درخواست دانشجو پس از بررسی مراجع ذیربط دانشگاه مورد تایید قرار گیرد، هماهنگی لازم جهت برگزاری امتحان مجدد دانشجو به دو شیوه به شرح زیر صورت می پذیرد:

الف: برای دانشجویان ساکن شهرستان بندرعباس، امتحان مجدد به شیوه حضوری و با حفظ و مراعات حداکثری پروتکل ها و استاندارد های بهداشتی انجام می شود

ب: برای دانشجویانی که خارج از شهرستان بندرعباس سکونت دارند، امتحان مجدد به شیوه مجازی برخط (online) و رودرو  با بکار گیری وب کم به صورت شفاهی یا کتبی برگزار می گردد.

10.  با هرگونه تقلب و تخلف در امتحانات برابر مقررات اقدام خواهد شد.

11.   دانشجویان می توانند در مدت حداکثر 5 روز از تاریخ ثبت نمره هر درس، تقاضای تجدید نظر خود را از طریق سامانه گلستان به اطلاع استاد درس برسانند.

 

                                                                 مدیریت امور آموزشی دانشگاه

 

 


٠٩:٥٨ - 1400/10/12    /    شماره : ٢٠٣٣    /    تعداد نمایش : ٦٨٦



خروج