چاپ        ارسال به دوست

مدیر امور آموزشی دانشگاه

راهنمای ثبت نام مرحله اول غیر حضوری بصورت اینترنتی

بسمه تعالی

 

اطلاعیه شماره (2)

 

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی رشته های با آزمون و رشته های با سوابق تحصیلی سالی 1401-1400 دانشگاه هرمزگان (شهرستان بندرعباس ) و مجتمع آموزش عالی میناب (شهرستان میناب )



ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان محترم به اطلاع ميرساند ثبت نام طی دو مرحله، مرحله اول: غیر حضوری (اینترنتی ) و مرحله دوم: ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز انجام می شود. تاکید می گردد در هر دو مرحله نیازی به حضور دانشجو و مراجعه به دانشگاه نمی باشد.

مهم: انجام هر دو مرحله ثبت نام الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آنها به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

مرحله اول: ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی )

زمان ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1400/07/06 تا ساعت 24 روز پنج شنبه  1400/07/08 می باشد. پذیرفته شدگان محترم مي بايست به منظور انجام ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) ،در بازه زمانی فوق الذکر به آدرس اینترنتی :

http://golestan.hormozgan.ac.ir مراجعه نمایند: (برای ورود به اين سیستم حتماً باید از مرورگر اینترنتی اکسپلورر استفاده کنید) پس از ورود کد امنیتی موجود درکادر را دقیقاً وارد نمایند.

شناسه کاربری پذیرفته شدگان  : شماره داوطلبي U001

گذرواژه: کد ملي(بدون خط تيره) مي باشد.

مثال   : در صورتی که شماره داوطلبی پذیرفته شده 2141111 و کد ملی وی 3391111111 باشد آنگاه شناسه کاربری و گذر واژه پذیرفته شده در سیستم گلستان به شرح ذیل خواهد بود:

شناسه کاربری:U0012141111

گذر واژه:3391111111

پس ازورود به سیستم دانشجویی گلستان از منوي کاربر/ آموزش/ دانشجو/ پردازش " پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدید الورود " انتخاب شود و پس از ورود و تکميل اطلاعات دانشجو و بارگذاري و ارسال مدارک اسکن شده، فرم مشخصات کامل دانشجو و گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو را از سیستم دریافت نمایند.

علاوه بر فرمهای فوق لازم است فرمهای ثبت نام مندرج در وب سایت دانشگاه را چاپ و پس از تکميل و امضاء و اثر انگشت به همراه سایر مدارک در مرحله دوم ثبت نام به صورت پست پیشتاز به دانشگاه ارسال نمایند.(توضيحات بيشتر در خصوص فرم ها در اطلاعیه بعدی درج می گردد. )

 


قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان:

*دانشجویان دوره روزانه و شبانه(نوبت دوم) پس از ورود به سیستم آموزشی گلستان از لینک پرداخت شهریه نسبت به واریز مبلغ 600/000 هزار ریال بابت هزینه ثبت نام و ارائه خدمات آموزشی، قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب اقدام نمایند.

* دانشجویان دوره شبانه (نوبت دوم) لازم است پس ازورود به سيستم آموزشي گلستان از لینک پرداخت شهریه، نسبت به واریز مبلغ(7/000/000) ریال بابت پیش پرداخت شهریه، قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب اقدام نمایند.


قابل ذکر است جهت پرداخت اینترنتی از مرور گر اینترنت اکسپلورر (ورژن 9) یا بالاتر استفاده نمایید.

نکته مهم:

- بنا به دستور العمل مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش جهت سهولت فرآیند ثبت نام و امکان ارائه الکترونیکی کارنامه و سوابق فارغ التحصیلی  لازم است پذیرفته شدگان به شرح ذیل اقدام نمایند.

1. پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی، با انتخاب گزینه "سوابق تحصیلی "، درخواست ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه و تاییدیه مدرک تحصیلی  به دانشگاه محل پذیرش خود می نمایند.

2. ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه.

3. دریافت تاییدیه پرداخت و کد پیگیری 

4. پذیرفته شدگان می بایست در مرحله ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی ) در دانشگاه کد پیگیری دریافت شده از سامانه مذکور را در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه محل قبولی درج نمایند.

* فارغ التحصیلان شهریور سال 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند.

* فارغ التحصیلان خرداد 1395 و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی ( نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی: اصل یا گواهی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی - اصل ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی - اصل مدرک یا گواهی سال ماقبل دیپلم. نظام قدیم آموزشی: اصل یا گواهی مدرک تحصیلی چهارساله - اصل کارنامه تحصیلی - گواهی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم  ) به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه تا مسئول سنجش آموزش و پرورش پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

* ارسال اصل یا گواهی مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی به دانشگاه هنگام ارسال مدارک با پست ضروری می باشد.

 - پذیرفته شدگان می توانند تا زمان صدور اصل مدرک، اصل گواهی مدرک خود را به دانشگاه ارائه نمایند.

- پذیرفته شدگان مرد  فقط در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، ملزم به ارائه اصل مدرک می باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام مرحله اول - غیر حضوری (اینترنتی)

مدارک ذیل بایست قبل از شروع ثبت نام غیر حضوری(اینترنتی )توسط پذیرفته شده اسکن و در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد : (اسکن مدارک می بایست با فرمت jpg با کیفیت DPI 150 بوده و ظرفیت هریک از فایلها کمتر از 150 KB باشد)

1-صفحه اول شناسنامه (همه پذیرفته شدگان)

2- کارت ملی (به صورت پشت ورو- همه پذیرفته شدگان )

 3- مدارک تحصیلی:

نظام آموزشی قدیم:

- اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله دیپلم با مهر و امضا 

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

- اصل مدرک یا گواهی دوره مدرک پیش دانشگاهی با مهر و امضا  

- اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضا

نظام آموزشی جدید(6-3-3 )

- اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضا

 


تذکرات مهم:

*- پرینت گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم مشخصات لازم است درمرحله دوم ثبت نام از طریق پست پیشتاز به همراه سایر مدارک به دانشگاه ارسال گردد.

*- ثبت نام غیر حضوری برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است ولی به منزله ثبت نام قطعی تلقی نخواهد شد و عدم انجام آن به منزله انصراف دانشجو می باشد.

- باتوجه به دستور العمل ثبت نام درصورتیکه پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام موفق به ارائه مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی نگردند لازم است حداکثر تا تاریخ 1400/07/30 مدرک مذکور را ارائه نمایند در غیر اینصورت قبولی آنان لغو و دانشگاه هیچ مسئولیتی جهت تشکیل پرونده و پذیرش این دسته از پذیرفته شدگان ندارد.

- تاریخ فراغت از تحصیل مدرک دیپلم  یا پیش دانشگاهی حداکثر  تا 1400/06/31 می باشد و افرادی که تا این تاریخ فارغ التحصیل نگردیده اند مجاز به انجام هیچ یک از مراحل ثبت نام (غیرحضوری و ارسال مدارک) نمی باشند.

نحوه انجام مرحله دوم ثبت نام(ارسال مدارک ازطریق پست پیشتاز به آدرس دانشگاه ) متعاقباً از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.


شماره تلفن های ضروری:


تلفنخانه دانشگاه: 11-33711000-076


اداره کل آموزش: 33711072-076


اداره پذیرش و امور مشمولین: 33711072-076- 33711042-076


اداره خوابگاهها: 33711045-076


اداره رفاه(وام دانشجویی): 33711046-076


امور مالی(واحد شهریه): 33711028-076


مرکز مشاوره دانشجویی: 33711048-076



با تشکر


مدیریت امور آموزشی دانشگاه هرمزگان


١٤:٠٠ - 1400/06/29    /    شماره : ١٩٢٠    /    تعداد نمایش : ٩٧١٣



خروج