چاپ        ارسال به دوست

مدیر امور آموزشی دانشگاه

زمان ارائه درخواست دانشجو برای دریافت مدرک تحصیلی صادر شده

با توجه به اینکه از این پس بر روی کلیه مدارک تحصیلی دانش آموختگان "کد صحت " درج می گردد و انجام این امر مستلزم بازه زمانی لازم می باشد، بدینوسیله به اطلاع دانش آموختگان گرامی می رساند برای دریافت مدرک تحصیلی صادر شده، ابتدا لازم است تاریخ فارغ التحصیلی خود را در قسمت "اطلاعات جامع دانشجو " در سامانه گلستان مشاهده نماییدو 10روز پس از تاریخ مذکور به ارائه درخواست دریافت مدرک تحصیلی مبادرت نمایند.

توجه مهم: ثبت تاریخ فارغ التحصیلی در سامانه گلستان و همچنین ارائه درخواست دریافت مدرک تحصیلی، منوط به اقدام قبلی موارد زیر توسط دانشجو می باشد:

1. تکمیل پرونده تحصیلی 

2. انجام تسویه حساب و تایید نهایی تسویه حساب توسط اداره کل آموزش 

3. تحویل کارت دانشجویی به دانشگاه 

لینک مراحل فارغ التحصیلی و زمان دریافت مدارک تحصیلی مقطع کارشناسی 


٠٩:٤٣ - 1399/11/18    /    شماره : ١٧٨٨    /    تعداد نمایش : ٤٢٨



خروج