چاپ        ارسال به دوست

مدیر امور آموزشی

اطلاعیه شماره 3:راهنمای ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی (رشته های بدون آزمون) 1398

بسمه تعالی

مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1398 مقطع کارشناسی دانشگاه هرمزگان - بندرعباس و مجتمع آموزش عالی میناب (وابسته به دانشگاه هرمزگان)- شهرستان میناب

به اطلاع ميرساند ثبت نام کليه پذيرفته شدگان الزاماً در دو مرحله به شرح ذيل انجام مي پذيرد. (ثبت نام درهر دو مرحله الزامی مي باشد.)

1-ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)

زمان ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه  1398/07/10 تا ساعت 24 روز جمعه 1398/07/12 می باشد. پذیرفته شدگان محترم مي بايست به منظور انجام ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) ،در بازه زمانی فوق الذکر به نشانی:

https://golestan.hormozgan.ac.ir مراجعه نمایند: پس از ورود کد امنیتی موجود در کادر را دقیقاً وارد نمایند.

شناسه کاربری پذیرفته شدگان: کد ملی B981

گذر واژه : کد ملي(بدون خط تيره) مي‌باشد.

مثال: در صورتی که کد ملی پذیرفته شده 3391111111 باشد آنگاه شناسه کاربری و گذر واژه پذیرفته شده در سیستم گلستان به شرح ذیل خواهد بود:

شناسه کاربریB981 3391111111

گذر واژه :3391111111

پس ازورود به سیستم دانشجویی گلستان از منوي کاربر/ آموزش/ دانشجو/ پردازش " پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدید الورود " انتخاب شود و پس از ورود و تکميل اطلاعات دانشجو و بارگذاري و ارسال مدارک اسکن شده فرم مشخصات کامل دانشجو و گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو را از سیستم دریافت نمایند.

علاوه بر فرمهای فوق لازم است فرمهای ثبت نام مندرج در وب سایت دانشگاه را چاپ و پس از تکميل در زمان ثبت نام حضوري همراه داشته باشند. (توضيحات بيشتر در صفحات بعدي درج گرديده است.)

قابل توجه پذیرفته شدگان:

دانشجویان نوبت دوم ( شبانه) لازم است پس ازورود به سيستم آموزشي گلستان از لینک پرداخت شهریه نسبت به واریز مبلغ(2/000/000) ریال بابت پیش پرداخت شهریه (300/000) ریال بابت هزینه صدور کارت دانشجویی (275/000) ریال بابت هزینه ثبت نام مصوبه سازمان سنجش و آموزش کشور قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب اقدام نمایند.

*دانشجویان دوره روزانه پس از ورود به سیستم آموزشی گلستان از لینک پرداخت شهریه نسبت به واریز مبلغ (300/000) ریال بابت هزینه صدور کارت دانشجویی و مبلغ (275/000) بابت هزینه ثبت نام مصوبه سازمان سنجش و آموزش کشور قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب اقدام نمایند.

قابل ذکر است جهت پرداخت اینترنتی از مرور گر اینترنت اکسپلورر (ورژن 9) یا بالاتر استفاده نمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی)

مدارک ذیل می‌بایست قبل از شروع ثبت نام غیر حضوری(اینترنتی )توسط پذیرفته شده اسکن و در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد : (اسکن مدارک می بایست با فرمت jpg با کیفیت DPI 150 بوده و ظرفیت هریک از فایلها کمتر از 150 KB باشد)

1-صفحه اول شناسنامه-(همه پذیرفته شدگان)

2- کارت ملی (به صورت پشت ورو-همه پذیرفته شدگان)

3- مدارک تحصیلی

نظام آموزشی قدیم:

-اصل مدرک تحصیلی دوره چهارساله

-اصل کارنامه تحصیلی دیپلم

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی

-اصل یا گواهی موقت مدرک پیش دانشگاهی

-اصل یا گواهی موقت مدرک متوسطه

-ریز نمرات متوسطه

-ریز نمرات پیش دانشگاهی

نظام آموزشی جدید

-فرم 602(گزارش سوابق تحصیلی پایه دهم تا دوازدهم)

-اصل یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه

-اصل کارنامه 3 سال آخر دبیرستان

تذکرات مهم:

*-همراه داشتن پرینت گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم مشخصات در زمان مراجعه به دانشگاه ضروری است.

*- ثبت نام غیر حضوری برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است ولی به منزله ثبت نام قطعی تلقی نخواهد شد و عدم انجام آن به منزله انصراف دانشجو می باشد.

2-ثبت نام حضوری (تحویل مدارک)

الف: ویژه پذیرفته شدگان دانشگاه هرمزگان - بندرعباس(غیر از پذیرفته شدگان مجتمع آموزش عالی میناب)

ثبت نام حضوری (تحویل مدارک ساعت 8:30 الی 14)

شنبه

98/07/13

پذیرفته شدگان زن و مرد

مکان: بندرعباس - کیلومتر 9 جاده میناب - پردیس دانشگاه هرمزگان- تالار فرهنگ

ب: ویژه پذیرفته شدگان مجتمع آموزش عالی میناب - شهرستان میناب

   ثبت نام حضوری (تحویل مدارک مدارک ساعت 8:30 الی 14)  
شنبه           
98/07/13 پذیرفته شدگان زن
یکشنبه 98/07/14 پذیرفته شدگان مرد

مکان: شهرستان میناب - بعد از میدان 22 بهمن-  بلوار رسالت - شهرک المهدی انتهای بلوار دانش - مجتمع آموزش عالی میناب

تذکر مهم: مهمانی و انتقال دانشجویان از مجتمع آموزش عالی میناب به دانشگاه هرمزگان در کلیه رشته ها ممنوع می باشد.

شروع کلاسها به شرح ذیل می باشد.

پردیس دانشگاه هرمزگان: یکشنبه 1398/07/14

مجتمع آموزش عالی میناب: دوشنبه 1398/07/15

مدارک لازم براي ثبت نام حضوری (تحویل مدارک)

نکته مهم: لازم است پذیرفته شدگان قبل از ورود به سالن ثبت نام کلیه مدارک ثبت نامی به همراه تصویر آن را به ترتیب ذیل آماده نمایند.

1.رسید یا تاییدیه ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی ) و برگ اطلاعات ثبت شده توسط دانشجو در پذیرش غیر حضوری

2. عکس تمام رخ 4*3 (6 قطعه، پشت نویسی شده )

3. اصل شناسنامه و 2 نسخه تصویر (کپی) تمام صفحات شناسنامه

4.اصل کارت ملی و 2 نسخه تصویر (کپی) آن

5. نظام قدیم آموزش متوسطه:

اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار ساله به همراه دو نسخه کپی

گواهی تحصیلی سال ما قبل و دو سال ما قبل دیپلم به همراه دو نسخه کپی

اصل کارنامه تحصیلی دیپلم به همراه دو نسخه کپی

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه به همراه دو نسخه کپی

اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی به همراه دو نسخه کپی

اصل مدرک یا گواهی سال ما قبل دیپلم به همراه دو نسخه کپی

اصل کارنامه دیپلم متوسطه به همراه دو نسخه کپی

اصل کارنامه پیش دانشگاهی به همراه دو نسخه کپی

نظام آموزشی جدید:

اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه به همراه دو نسخه کپی

فرم 602(گزارش سوابق تحصیلی پایه دهم تا دوازدهم) به همراه 2 نسخه کپی

اصل کارنامه تحصیلی 3 سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) به همراه دو نسخه کپی

* در صورت به همراه نداشتن اصل ریز نمرات تایید شده به هیچ عنوان ثبت نام انجام نمی گردد.

* ریزنمرات و مدارک مربوطه باید تایید شده و دارای مهر و امضاء باشد.(مدارک بدون مهروامضاءفاقد اعتبار می باشد)

6. مدارک نظام وظیفه و تصویر آن با توجه به مقررات وظیفه عمومی شامل کارت هوشمند پایان خدمت / معافیت دائم/ معافیت موقت / برگ اعزام به خدمت / برگ انصراف از تحصیل و لغو معافیت تحصیلی ( مخصوص دانشجویان انصرافی) و...

قابل توجه دانشجويان پسر مشمولي که ازمعافيت تحصيلي استفاده مي نمايند(دانشجوياني که فاقدکارت پايان خدمت ومعافيت مي باشند) :

دانشجویان مشمولی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایندلازم است پس از انجام مراحل ثبت نام حضوری و تحویل مدارک نسبت به اخذ معرفی نامه (درخواست صدور معافیت تحصیلی ) از مسئول مربوطه اقدام نمایند.

این دانشجویان موظفند پس از دریافت معرفی نامه فوق ظرف مدت 10 روز به مراکز پلیس +10 مستقر در شهر بندرعباس( پذیرفته شدگان مجتمع آموزش عالی میناب می توانند به دفاتر پلیس +10مستقر در شهرستان میناب مراجعه نمایند.) مراجعه و نسبت به اخذ مجوز تحصيلي اقدام نمايند و پس از دريافت مجوز مربوطه را به اداره کل آموزش واحد پذیرش و امور مشمولین تحویل نمایند.بدیهی است ثبت نام قطعي وادامه تحصيل اين دانشجويان منوط به ارائه مجوز فوق بوده و دانشجویانی که ظرف مدت فوق (10روز پس از پایان ثبت نام حضوری ) نسبت به تحویل مجوز مربوطه به اداره آموزش اقدام ننمایند، از ادامه تحصیل محروم و ثبت نام آنان کان لم يکن تلقي خواهد گرديد.

ضمناً از آنجائیکه یکی از مدارک لازم جهت صدور مجوز معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول تکمیل برگه شماره 3 می باشد جهت سهولت کار پذيرفته شدگان مشمول لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه با مراجعه به دبیرستان، مرکز پیش دانشگاهی و اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل خود اقدام به تکمیل و تایید فرم مذکور نموده و به هنگام ثبت نام حضوری به مسئول نظام وظیفه ارائه نمایند.

فرم مذکور درقسمت فرمهاي ثبت نام حضوری دانشجويان ورودی جدید قابل پرينت مي باشد.

7.فرمهاي ثبت نام حضوری دانشجويان ورودی جدید:

* پذیرفته شدگان لازم است فرم های مورد نیاز را پس از دریافت و پرینت تکمیل و به همراه امضاء و اثر انگشت در زمان ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.

فرم شماره 1مخصوص همه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم(شبانه) - یک برگ

فرم شماره 4 مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران - یک برگ

فرم شماره 5 مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه سهمیه مناطق 2و3 - یک برگ

فرم کنترل مدارک ثبت نام حضوری دانشجویان - مخصوص کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم ( شبانه) در 2 برگ (از درج هر گونه علامت بر روی فرم مذکور جداً خود داری نمایید.)

برگه شماره 3(تعیین وضعیت تحصیلی مشمول غیر دانشگاهی) مخصوص دانشجویان پسر مشمول که از معافیت تحصیلی استفاده مي نمايند.

توجه: جهت دریافت فرمهای ثبت نام حضوری بر روی هر فرم کلیک نمایید.

8- رسید درخواست تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی / دیپلم متوسطه/ گواهی پایان دوره دوم متوسطه.

*پذیرفته شدگان لازم است به همراه تصویر(کپی) گواهی پیش دانشگاهی و یا گواهی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه و تاییدیه تحصیلی از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند.

- پذیرفته شدگان لازم است نام دانشگاه، رشته و آدرس دانشگاه محل تحصیل خود را در فرم دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام نمایند همچنین دانشجو موظف به پیگیری وصول تاییدیه های فوق حداکثر تا پایان نیمسال اول 99-98 خواهد بود.

9. اصل و کپی دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن)

10. فرم انصراف (مخصوص دانشجویان انصرافی )

تذکرات خيلي مهم:

ارائه مدارک لازم در زمان مراجعه حضوری الزامی می باشد.

پذیرفته شدگان محترم لازم است قبل از تحویل مدارک به دانشگاه از کلیه مدارک تحصیلی خود کپی تهیه و نزد خود نگهداری نمایند بدیهی است اداره کل آموزش پس از تحویل مدارک وتشکیل پرونده از استرداد اصل یا کپی مدارک به دانشجو معذور می باشد.

حضورشخص پذیرفته شده در زمان ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده الزامی می باشد.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام نهایی (حضوری ) در تاریخ های فوق به منزله انصراف تلقی شده و در صورت انجام ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری ) ثبت نام آنان کان لم لکن تلقی می شود.

 

  • مهم: پذیرفته شدگان لازم است پس از انجام ثبت نام حضوری در همان روز جهت اطلاع از برنامه درسی به گروه آموزشی مربوطه مراجعه نمایند
  • آئین نامه آموزشی از اینجا و تقویم آموزشی دانشجویان کارشناسی از اینجا قابل دریافت است
  • به دانشجویان ورودی جدید اکیداً توصیه می‌گردد متن آئین نامه را به دقت مطالعه نمایند

باتشکر

مدیریت امور آموزشی دانشگاه هرمزگان

 


٠٨:٤٤ - 1398/07/10    /    شماره : ١٤٦٥    /    تعداد نمایش : ١٥٠٧



خروج