چاپ        ارسال به دوست

زمانبندی و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد (مرحله تکمیل ظرفیت) سال 1395

زمانبندی و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد (مرحله تکمیل ظرفیت) سال 1395

 

 

ضمن عرض تبريك به مناسبت ورود شما عزيزان به دوره هاي تحصيلات تكميلي (مرحله تكميل ظرفيت) دانشگاه هرمزگان، زمان بندي و نحوه ثبت نام مقطع كارشناسي ارشد پذیرفته شدگان این مرحله به شرح زیر است.

ثبت نام از داوطلبین در دو مرحله یکی بصورت حضوری و دیگری غیر حضوری انجام می شود. برای ثبت نام غیر حضوری لازم است پذیرفته شدگان از روز شنبه مورخ 95/08/15 لغایت دوشنبه مورخ 95/08/17 به سامانه آموزشی دانشگاه، به آدرس golestan.hormoztan.ac.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام و پس از آن اطلاعات خود را پرینت نموده و آنرا در زمان ثبت نام نهایی (حضوری) ارائه نمایند. زمان ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده نیز روزهای شنبه الی دوشنبه مورخ 95/08/22 تا 95/08/24  است.

شایان ذکر است انجام هر دو ثبت نام حضوری و غیر حضوری توسط داوطلب الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آنها به منزله انصراف  از ادامه تحصیل می باشد.

مراحل ثبت نام بشرح زیر است:

الف- ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی)

1- دانلود، پرینت و تکمیل فرمهای ثبت نام کارشناسی ارشد (این فرمها در پایین همین صفحه قرار داده شده است).

2- اسکن مدارک لازم برای انجام ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) شامل :
o عکس تمام رخ  4*3 که مربوط به سال جاری باشد
o تمامی صفحات شناسنامه
o کارت ملی بصورت پشت ورو
o گواهینامه موقت و یا دانشنامه مقطع کاردانی (برای دانش آموختگان مقطع کارشناسی ناپیوسته ) و کارشناسی
o کارت پایان خدمت یا معافیت دائم پشت و رو (برای آقایان)
o نامه لغو معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی یا برگ اعزام بدون غیبت یا سایر مدارک دال بر وضعیت نظام وظیفه برای آقایان (دانشجویان نیم سال آخر مقطع کارشناسی می توانند همان فرم معدل را به عنوان مدرک نظام وظیفه بارگذاری نمایند.)

توجه: فرمت فایلهای فوق می بایست JPG با کیفیت 150dpi و با ظرفیت حداکثر 150kB باشد.

3- ورود به سامانه آموزشی گلستان از طریق آدرس http://golestan.hormozgan.ac.ir
توجه: برای ورود به سامانه آموزشی گلستان می بایست منحصرا از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید.
4- وارد نمودن کد امنیتی
5- وارد نمودن شناسه و کلمه عبور به شرح زیر:
o شناسه: (شماره داوطلبیu951) "به ترتیب از سمت چپ"  مثلا اگر شماره داوطلبی 456789 باشد شناسه کاربری u951456789 خواهد بود.
o کلمه عبور: کد ملی  (تذکر: کد ملی باید بدون خط تیره درج گردد.) مثلا 2511818175
6- ورود به قسمت پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود از طریق مسیر زیر:
o منوی کاربر/آموزش/دانشجو/پذیرش غیر حضوری دانشجویان/ پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید الورود
7- تکمیل اطلاعات خواسته شده در صفحه پذیرش اینترنتی
8- بارگذاری مدارک اسکن شده
9- پرداخت الکترونیکی مبلغ 5/000/000 ریال (پنج میلیون ریال) برای پذیرفته شدگان نوبت دوم و مبلغ 12/000/000 ریال (دوازده میلیون ریال) برای پذیرفته شدگان پردیس خودگردان قشم و پردیس دانشگاهی بندرعباس به عنوان علی الحساب شهریه.

توجه: شروع کلاسهای دانشجویان پذیرفته شده در مرحله تکمیل ظرفیت، نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 خواهد بود.

10- چاپ فرمهای مربوطه برای ارائه در زمان ثبت نام حضوری (فرم اطلاعات دانشجویی و گواهی پذیرش غیر حضوری).

مرحله دوم: ثبت نام حضوری شامل تشکیل پرونده و ثبت نام نهایی
لازم است کلیه پذیرفته شدگان در یکی از روزهای شنبه الی دوشنبه مورخ 22 تا 24 آبان ماه جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک به دانشگاه مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز در هنگام ثبت نام حضوری:
1- اصل و کپی کلیه مدارک مندرج در اطلاعیه ثبت نام سازمان سنجش
2- فرم شماره 11: مخصوص داوطلبان رزمنده
3- فرم شماره 12: مخصوص داوطلبان رزمنده جهادگر
4- فرم شماره 13: مخصوص داوطلبان رتبه اول
5- فرم معدل 14: بر اساس اطلاعیه ثبت نام سازمان سنجش
6- فرم شماره 15: مخصوص دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی
7- فرم شماره 16: فرم تعهد آموزش رایگان، مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه
8- فرم تعهد عدم تحصیل همزمان در سایر دانشگاهها (برای کلیه پذیرفته شدگان)
9- فرم تعهد مغایرت معدل (برای کلیه پذیرفته شدگان)
10- فرم تعهد نظام وظیفه (مخصوص آقایان فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم)
11- فرم درخواست تاییدیه تحصیلی (برای کلیه پذیرفته شدگان)
12- فرم اطلاعات دانشجویی (پرینت شده از سامانه آموزشی گلستان)
13- گواهی پذیرش غیرحضوری (پرینت شده از سامانه آموزشی گلستان)

14-حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت (موافقت با ادامه تحصیل)

15- معرفي نامه رسمي از سازمان آموزش و پرورش محل خدمت جهت استفاده کنندگان امتياز دبيري

16- اصل و کپی گواهینامه موقت یا دانشنامه مقطع کاردانی دانشجو (برای دانش آموختگان رشته کارشناسی ناپیوسته) و ریزنمرات

17- اصل و کپی گواهینامه موقت پایان تحصیلات و یا دانشنامه مقطع کارشناسی یا کارشناسی ناپیوسته و ریزنمرات

18- ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند "مقررات وظیقه عمومی" مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 مشخص کند (مخصوص برادران)

19- شش قطعه عکس تمام رخ  4*3 جدید برای خواهران و هشت قطعه عکس برای برادران.

20- آدرس دقیق پستی و کد پستی کلیه دانشگاههای مقاطع تحصیل قبلی

توضیحات بسیار مهم:
1- اکیدا توصیه می شود پذیرفته شدگان محترم قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه مفاد این راهنما و همچنین اطلاعیه ثبت نام سازمان سنجش را به دقت مطالعه نموده، ثبت نام غیرحضوری خویش را به صورت کامل انجام داده و کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری را اماده نمایند.
2- حضور شخص پذیرفته شده در زمان ثبت نام حضوری جهت تشکیل پرونده الزامی است
3- ثبت نام حضوری منحصرا براساس برنامه زمانبندی انجام خواهد گرفت. لازم است داوطلبان در تاریخهای مشخص شده مراجعه نمایند.
4- "عدم حضور و ارائه مدارک در تاریخ مقرر به منزله انصراف تلقی شده و قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی می گردد."
5- ساعات مراجعه جهت ثبت نام حضوری از ساعت 9.00 الی 14 می باشد
6- نشانی محل ثبت نام حضوری کلیه پذیرفته شدگان: بندرعباس - کیلومتر 9 جاده میناب - دانشگاه هرمزگان - مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه
7- ثبت نام شدگان باید پس از انجام ثبت نام حضوری به دانشکده ها و گروههای آموزشی مربوطه جهت مشاوره مراجعه نمایند.
8- کلیه پذیرفته شدگان متقاضی استفاده از معافیت تحصیلی  می بایست درخواست صدور معافیت تحصیلی خویش را به دفاتر پلیس +10 تحویل و پس از اخذ معافیت تحصیلی آنرا به آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت درج در پرونده تحویل نمایند. در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده دانشجو است.
9- درصورت داشتن هر گونه سئوال در خصوص ثبت نام  با شماره 33711041-076 تماس حاصل فرمایید.

 


با آرزوی موفقیت
حوزه تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان

 

 

 

 



دانلود فايل : Arshad_Forms.pdf ( 1254KB )


٢١:٤٠ - 1395/08/10    /    شماره : ٦٠٣    /    تعداد نمایش : ٦٧٧



خروج