چاپ        ارسال به دوست

ثبت نام

ثبت نام از ورودی جدید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه هرمزگان و مجتمع آموزش عالی میناب به اطلاع می رساند:

ثبت نام غیر حضوری - (اینترنتی):

یکشنبه 1396/06/26 از ساعت 18 عصر الی تا آخر روز دوشنبه  1396/06/27

ثبت نام حضوری:(تحویل مدارک)

 

ثبت نام حضوری (تحویل مدارک):

سه شنبه        1396/06/28          خواهران با اول نام خانوادگی ( الف تا س)

چهارشنبه        1396/06/29           خواهران با اول نام خانوادگی  (ش تا ی)

پنجشنبه         1396/06/30             برادارن  (کلیه پذیرفته شدگان مرد)

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کد رشته های مجتمع آموزش عالی میناب در تاریخ های فوق در محل مجتمع آموزش عالی میناب به آدرس : میناب - بعد از میدان 22 بهمن بلوار رسالت - شهرک المهدی انتهای بلوار دانش انجام می گردد.

شمار تلفن های مجتمع:

07642284639 -07642284665

پذیرفته شدگان مجتمع آموزش عالی میناب  شهرستان میناب

پذیرفته شدگان کد رشته های مجتمع آموزش عالی میناب به شرح جدول ذیل، جهت انجام ثبت نام حضوری (تحویل مدرک) در تاریخ های زیر  به مجتمع آموزش عالی میناب مراجعه نمایند.

نام رشته

روزانه (کد رشته)

شبانه (کد رشته)

علوم و مهندسی آب _ میناب

11377

11380

علوم  و مهندسی باغبانی  میناب

10799

10802

مهندسی فضای سبز  میناب

10801

10804

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی  میناب

10800

10803

مهندسی صنایع   میناب

11378

11381

مهندسی کامپیوتر- میناب

11379

11382

 

ثبت نام حضوری ( تحویل مدارک ) ساعت 8:30 الی 14

سه شنبه 

1396/06/28 

خواهران با اول نام خانوادگی ( الف تا س)

چهارشنبه

1396/06/29

  خواهران با اول نام خانوادگی  (ش تا ی)

پنجشنبه

1396/06/30

    برادارن  (کلیه پذیرفته شدگان مرد)

                                   

مکان: میناب – بعد از میدان 22 بهمن – بلوار رسالت – شهرک المهدی – انتهای  بلوار دانش  

شروع کلیه کلاسها به شرح ذیل می باشد.

پردیس دانشگاه هرمزگان: شنبه    1396/7/01

مجتمع آموزش عالی میناب: شنبه 1396/7/01

مدارک لازم براي ثبت نام حضوری (تحویل مدارک)

نکته مهم: لازم است پذیرفته شدگان قبل از ورود به سالن ثبت نام کلیه مدارک ثبت نامی به همراه تصویر آن را به ترتیب ذیل آماده نمایند.

1-رسید یا تاییدیه ثبت نام غیر حضوری (الکترونیکی)

 2- عکس تمام رخ 4*3  (6 قطعه، پشت نویسی شده )

 3- اصل شناسنامه و 2 نسخه تصویر (کپی) تمام صفحات شناسنامه

 4- اصل کارت ملی و نسخه تصویر (کپی) آن

 5- نظام قدیم آموزش متوسطه:           اصل گواهی موقت مدرک تحصیلی چهارساله به همراه دو نسخه کپی

                                                    اصل مدرک تحصیلی چهار ساله به همراه دو نسخه کپی  

                                                    گواهی تحصیلی سال ما قبل و دو سال ما قبل دیپلم به همراه دو نسخه کپی    

 نظام جدید آموزش متوسطه:              اصل گواهی موقت دیپلم متوسط به همراه دو نسخه کپی

                                                    اصل مدرک دیپلم متوسطه به همراه دو نسخه کپی    

                                                    اصل مدرک پیش دانشگاهی به همراه دو نسخه کپی 

                                                    اصل گواهی موقت پیش دانشگاهی همراه دو  نسخه کپی    

                                                    اصل مدرک یا گواهی سال ما قبل دیپلم به همراه دو نسخه کپی  

 6- اصل ریز نمرات متوسطه و 2 نسخه تصویر (کپی) آن

 7- اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی و 2 نسخه تصویر (کپی) آن

 

* در صورت به همراه نداشتن اصل ریز نمرات تایید شده به هیچ عنوان ثبت نام انجام نمی گردد.

 * ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی و مدارک مربوطه باید تایید شده و دارای مهر و امضاء  باشد.(مدارک  بدون مهروامضاءفاقد اعتبار می باشد)

 8- مدارک نظام وظیفه و تصویر آن با توجه به مقررات وظیفه عمومی شامل کارت هوشمند پایان خدمت / معافیت دائم/ معافیت موقت / برگ اعزام به خدمت / برگ انصراف از تحصیل و لغو معافیت تحصیلی ( مخصوص دانشجویان انصرافی) و...

 قابل توجه دانشجويان پسر مشمولي که ازمعافيت تحصيلي استفاده مي نمايند(دانشجوياني که فاقدکارت پايان خدمت ومعافيت مي باشند) :

 دانشجویان مشمولی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند لازم است پس از انجام مراحل ثبت نام حضوری و تحویل مدارک نسبت به اخذ معرفی نامه (درخواست صدور معافیت تحصیلی ) از مسئول مربوطه اقدام نمایند.

 این دانشجویان موظفند پس از دریافت معرفی نامه فوق ظرف مدت 10 روز به مراکز پلیس + 10 مستقر در شهر بندرعباس (پذیرفته شدگان مجتمع آموزش  عالی میناب می توانند به دفاتر پلیس +10 مستقر در شهرستان میناب ) مراجعه و نسبت به اخذ مجوز تحصيلي اقدام نمايند و پس از دريافت مجوز مربوطه را به اداره کل آموزش واحد پذیرش و امور مشمولین تحویل نمایند.بدیهی است ثبت نام قطعي و ادامه تحصيل  اين دانشجويان منوط به ارائه مجوز فوق بوده و دانشجویانی که ظرف مدت فوق (10روز پس از پایان ثبت نام حضوری نسبت به تحویل مجوز مربوطه به اداره آموزش اقدام ننمایند، از ادامه تحصیل محروم وثبت نام آنان کان لم يکن تلقي خواهد گرديد.

ضمناً از آنجائیکه یکی از مدارک لازم جهت صدور مجوز معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول تکمیل برگ شماره 3 می باشد جهت سهولت کار پذيرفته شدگان مشمول  لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه با مراجعه به آخرین محل تحصيل (مرکز پیش دانشگاهی خود ) اقدام به تکمیل و تایید  فرم مذکور نموده و به هنگام ثبت نام حضوری به مسئول نظام وظیفه ارائه نمایند. .

 فرم مذکور درقسمت فرمهاي ثبت نام حضوری دانشجويان ورودی جدید قابل پرينت مي باشد.

 9-فرمهاي ثبت نام حضوری دانشجويان ورودی جدید:

 *پذیرفته شدگان لازم است فرم های مورد نیاز را پس از دریافت و پرینت ، تکمیل و در زمان ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.

 فرم شماره 1 مخصوص کلیه پذیرفته شدگان (اعم از روزانه و نوبت دوم( شبانه) )  یک برگ

 

فرم شماره 4 مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران  یک برگ

 

فرم شماره 5 مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه سهمیه مناطق 2و یک برگ

 

فرم اطلاعات دانشجویی مخصوص کلیه پذیرفته شدگان (اعم از روزانه و نوبت دوم (شبانه ) )  یک برگ

 

فرم کنترل مدارک ثبت نام دانشجویان ( مخصوص کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم ( شبانه) ) در برگ

برگ تکمیل و تایید شده شماره 3 (تعیین  وضعیت تحصیلی مشمول غیر دانشگاهی) مخصوص دانشجویان پسر مشمول که از معافیت تحصیلی  استفاده مي نمايند.

توجه: (جهت دریافت فرمهای ثبت نام حضوری بر روی هر فرم کلیک نمایید.)  

10- رسید تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی و متوسطه.

 *برای درخواست تاییدیه های فوق لازم است با دردست داشتن کپی مدارک تحصیلی ( دیپلم و پیش دانشگاهی )به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه و نسبت به درخواست ارسال تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی و متوسطه اقدام نمایند.

 کلیه پذیرفته شدگان لازم است نام دانشگاه، رشته و آدرس دانشگاه محل تحصیل خود را در فرم دفاتر پیشخوان دولت اعلام نمایند همچنین دانشجو موظف به پیگیری وصول تاییدیه های فوق حداکثر تا پایان نیمسال اول 97-96 خواهد بود.

 11- اصل و کپی دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن)

تذکرات خيلي مهم:

ارائه مدارک لازم در زمان مراجعه حضوری الزامی می باشد.

 

پذیرفته شدگان محترم لازم است قبل از تحویل مدارک به دانشگاه از کلیه مدارک تحصیلی خود کپی تهیه و نزد خود نگهداری نمایند بدیهی است اداره کل آموزش پس از تحویل مدارک وتشکیل پرونده از استرداد اصل یا کپی مدارک به دانشجو معذور می باشد.

حضورشخص پذیرفته شده در زمان ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده الزامی می باشد.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام نهایی (حضوری ) در تاریخ های فوق به منزله انصراف تلقی شده و در صورت انجام ثبت نام الکترونیکی (غیر حضوری ) ثبت نام آنان کان لم لکن تلقی می شود.


١٣:٢٠ - 1396/06/25    /    شماره : ٨٨٧    /    تعداد نمایش : ٦٠٧



خروج