چاپ        ارسال به دوست

مدیریت امور آموزشی دانشگاه

اطلاعیه شماره 3:راهنمای ثبت نام ورودی های جدید مقطع کارشناسی 1397

بسمه تعالی

مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه هرمزگان - بندرعباس و مجتمع آموزش عالی میناب (وابسته به دانشگاه هرمزگان)- شهرستان میناب

سال تحصیلی 1397

به اطلاع ميرساند ثبت نام کليه پذيرفته شدگان الزاماً در دو مرحله به شرح ذيل انجام مي پذيرد. (ثبت نام درهر دو مرحله اجباري مي باشد.)

1-ثبت نام  غیرحضوری (اینترنتی)

 زمان ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی)   از ساعت 16 روز پنج شنبه 1397/06/22 تا زمان مراجعه برای ثبت نام حضوری می باشد.  پذیرفته شدگان محترم مي بايست به منظور انجام ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) ،در بازه زمانی فوق الذکر به نشانی:

http://golestan.hormozgan.ac.ir مراجعه نمایند: (برای ورود به اين سیستم حتماً باید از مرورگر اینترنتی اکسپلورر استفاده کنید) پس از ورود کد امنیتی موجود درکادر را دقیقاً وارد نمایند.

 شناسه کاربری پذیرفته شدگان: شماره داوطلبي U971

گذر واژه : کد ملي(بدون خط تيره) ميباشد.

مثال: در صورتی که شماره داوطلبی پذیرفته شده 2141111  و کد ملی وی 3391111111 باشد آنگاه شناسه کاربری و گذر واژه پذیرفته شده در سیستم گلستان به شرح ذیل خواهد بود:

شناسه کاربری:U9712141111

 گذر واژه :3391111111     

پس ازورود به سیستم دانشجویی گلستان از منوي کاربر/ آموزش/ دانشجو/  پردازش " پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدید الورود " انتخاب شود و پس از ورود و تکميل اطلاعات دانشجو و بارگذاري و ارسال مدارک اسکن شده فرم مشخصات کامل دانشجو و گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو را از سیستم دریافت نمایند.

علاوه بر فرمهای فوق لازم است فرمهای ثبت نام مندرج در وب سایت دانشگاه را چاپ و پس از تکميل در زمان ثبت نام حضوري همراه داشته باشند. (توضيحات بيشتر در صفحات بعدي درج گرديده است.)

قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان:

 دانشجویان نوبت دوم ( شبانه) لازم است پس ازورود به سيستم آموزشي گلستان از لینک پرداخت شهریه نسبت به واریز مبلغ(2/300/000) ریال بابت پیش پرداخت شهریه و هزینه ثبت نام و ارائه خدمات آموزشی قابل  پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب اقدام نمایند.

*دانشجویان دوره روزانه پس از ورود به سیستم آموزشی گلستان از لینک پرداخت شهریه نسبت به واریز مبلغ 300/000 هزار ریال بابت هزینه ثبت نام و ارائه خدمات آموزشی قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب اقدام نمایند.

قابل ذکر است جهت پرداخت اینترنتی از مرور گر اینترنت اکسپلورر (ورژن 9) یا بالاتر استفاده نمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی)

مدارک ذیل بایست قبل از شروع ثبت نام غیر حضوری(اینترنتی )توسط پذیرفته شده اسکن و در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام اینترنتی  مورد استفاده قرار گیرد : (اسکن مدارک می بایست با فرمت  jpg با کیفیت   DPI 150 بوده و ظرفیت هریک از فایلها کمتر از 150 KB باشد)

1-صفحه  اول شناسنامه

2- کارت  ملی (به صورت پشت ورو)

3- اصل یا گواهی موقت مدرک پیش دانشگاهی

4- اصل یا گواهی موقت مدرک متوسطه

5- ریز نمرات متوسطه

6- ریز نمرات پیش دانشگاهی



تذکرات مهم:

*-همراه داشتن پرینت گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم مشخصات در زمان مراجعه به دانشگاه ضروری است.

*- ثبت نام غیر حضوری برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است ولی به منزله ثبت نام قطعی تلقی نخواهد شد و عدم انجام آن به منزله انصراف دانشجو می باشد.

2-ثبت نام حضوری (تحویل مدارک)

الف:  ویژه پذیرفته شدگان دانشگاه هرمزگان - بندرعباس(غیر از پذیرفته شدگان مجتمع آموزش عالی میناب)

ثبت نام حضوری (تحویل مدارک  ساعت 8:30 الی 14)

یکشنبه

97/6/25

خواهران با اول نام خانوادگی (الف تا ر)

دوشنبه

97/6/26

خواهران با اول نام خانوادگی (ز تا ی)

سه شنبه

97/6/27

برادران (کلیه پذیرفته شدگان مرد)

مکان: بندرعباس - کیلومتر 9 جاده میناب - پردیس دانشگاه هرمزگان- تالار فرهنگ

 

ب: پذیرفته شدگان مجتمع آموزش عالی میناب - شهرستان میناب

پذیرفته شدگان کد رشته های مجتمع آموزش عالی میناب به شرح جدول ذیل، جهت انجام ثبت نام حضوری (تحویل مدرک) در تاریخ های زیر  به مجتمع آموزش عالی میناب مراجعه نمایند.

عنوان رشته

کد رشته روزانه

کد رشته شبانه

مهندسی صنایع

11092

11095

مهندسی کامپیوتر

11093

11096

علوم و مهندسی آب

11091

18120

11094

علوم و مهندسی باغبانی

15848

15851

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی

15849

15852

مهندسی فضای سبز

15850

18180

18177

15853

گیاه پزشکی

11779

11780


ثبت نام حضوری (تحویل مدارک  ساعت 8:30 الی 14)

یکشنبه

97/6/25

خواهران با اول نام خانوادگی (الف تا ر)

دوشنبه

97/6/26

خواهران با اول نام خانوادگی (ز تا ی)

سه شنبه

97/6/27

برادران (کلیه پذیرفته شدگان مرد)

مکان:  شهرستان میناب - بعد از میدان 22 بهمن - بلوار رسالت - شهرک المهدی انتهای بلوار دانش

تذکر مهم: امکان مهمانی و انتقال دانشجویان از مجتمع آموزش عالی میناب به دانشگاه هرمزگان در کلیه رشته ها ممنوع می باشد.


 

شروع کلیه کلاسها به شرح ذیل می باشد.

پردیس دانشگاه هرمزگان: شنبه    1397/06/31

مجتمع آموزش عالی میناب: شنبه 1397/06/31

 

مدارک لازم براي ثبت نام حضوری (تحویل مدارک)

نکته مهم: لازم است پذیرفته شدگان قبل از ورود به سالن ثبت نام کلیه مدارک ثبت نامی به همراه تصویر آن را به ترتیب ذیل آماده نمایند.

1.رسید یا تاییدیه ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی ) و برگ اطلاعات ثبت شده توسط دانشجو در پذیرش غیر حضوری

2. عکس تمام رخ 4*3  (6 قطعه، پشت نویسی شده )

3. اصل شناسنامه و 2 نسخه تصویر (کپی) تمام صفحات شناسنامه

4.اصل کارت ملی و 2 نسخه تصویر (کپی) آن

 5. نظام قدیم آموزش متوسطه:  

                         اصل گواهی  موقت مدرک تحصیلی چهار ساله به همراه دو نسخه کپی   

                    اصل مدرک تحصیلی چهار ساله به همراه دو نسخه کپی  

                   گواهی تحصیلی سال ما قبل و دو سال ما قبل دیپلم به همراه دو نسخه کپی    


نظام جدید آموزش متوسطه: 

                     اصل گواهی موقت دیپلم متوسطه به همراه دو نسخه کپی   

                  اصل مدرک دیپلم متوسطه به همراه دو نسخه کپی  

                  اصل مدرک پیش دانشگاهی به همراه دو نسخه کپی

                  اصل گواهی موقت پیش دانشگاهی به همراه دو نسخه کپی     

                  اصل مدرک یا  گواهی سال ما قبل دیپلم به همراه دو نسخه کپی 

6. اصل ریز نمرات متوسطه و 2 نسخه تصویر (کپی) آن

7.  اصل ریز نمرات پیش دانشگاهی و 2 نسخه تصویر (کپی) آن

* در صورت به همراه نداشتن اصل ریز نمرات تایید شده به هیچ عنوان ثبت نام انجام نمی گردد.

* ریزنمرات دیپلم و پیش دانشگاهی و مدارک مربوطه باید تایید شده و دارای مهر و امضاء  باشد.(مدارک  بدون مهروامضاءفاقد اعتبار می باشد)

8.  مدارک نظام وظیفه و تصویر آن با توجه به مقررات وظیفه عمومی شامل کارت هوشمند پایان خدمت / معافیت دائم/ معافیت موقت / برگ اعزام به خدمت / برگ انصراف از تحصیل و لغو معافیت تحصیلی ( مخصوص دانشجویان انصرافی) و...

قابل توجه دانشجويان پسر مشمولي که ازمعافيت تحصيلي استفاده مي نمايند(دانشجوياني که فاقدکارت پايان خدمت ومعافيت مي باشند) :

دانشجویان مشمولی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایندلازم است پس از انجام مراحل ثبت نام حضوری و تحویل مدارک نسبت به اخذ معرفی نامه (درخواست صدور معافیت تحصیلی ) از مسئول مربوطه اقدام نمایند.

این دانشجویان موظفند پس از دریافت معرفی نامه فوق ظرف مدت 10 روز به مراکز پلیس +10 مستقر در شهر بندرعباس( پذیرفته شدگان مجتمع آموزش عالی میناب می توانند به دفاتر پلیس +10مستقر در شهرستان میناب مراجعه نمایند.) مراجعه و نسبت به اخذ مجوز تحصيلي اقدام نمايند و پس از دريافت مجوز مربوطه را به اداره کل آموزش واحد پذیرش و امور مشمولین تحویل نمایند.بدیهی است ثبت نام قطعي وادامه تحصيل  اين دانشجويان منوط به ارائه مجوز فوق بوده و دانشجویانی که ظرف مدت فوق (10روز پس از پایان ثبت نام حضوری ) نسبت به تحویل مجوز مربوطه به اداره آموزش اقدام ننمایند، از ادامه تحصیل محروم و ثبت نام آنان کان لم يکن تلقي خواهد گرديد.

ضمناً از آنجائیکه یکی از مدارک لازم جهت صدور مجوز معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول تکمیل برگ شماره 3 می باشد جهت سهولت کار پذيرفته شدگان مشمول  لازم است قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه با مراجعه به مرکز پیش دانشگاهی و اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل خود اقدام به تکمیل و تایید  فرم مذکور نموده و به هنگام ثبت نام حضوری به مسئول نظام وظیفه ارائه نمایند.


فرم مذکور درقسمت فرمهاي ثبت نام حضوری دانشجويان ورودی جدید قابل پرينت مي باشد.

9.فرمهاي ثبت نام حضوری  دانشجويان ورودی جدید:

* پذیرفته شدگان لازم است فرم های مورد نیاز را پس از دریافت و پرینت تکمیل و  به همراه امضاء و اثر انگشت در زمان ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.


فرم شماره 1مخصوص کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم(شبانه) - یک برگ

فرم شماره 4 مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران - یک برگ

فرم شماره 5 مخصوص پذیرفته شدگان دوره روزانه سهمیه مناطق 2و3 - یک برگ

فرم فیلدهای اطلاعتی دانشجویی مخصوص کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم(شبانه ) - یک برگ

فرم کنترل مدارک ثبت نام حضوری دانشجویان  مخصوص کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم ( شبانه) در 2 برگ (از درج هر گونه علامت بر روی فرم مذکور جداً خود داری نمایید.)

  برگ شماره 3(تعیین  وضعیت تحصیلی مشمول غیر دانشگاهی) مخصوص دانشجویان پسر مشمول که از معافیت تحصیلی  استفاده مي نمايند.

توجه: جهت دریافت  فرمهای ثبت نام حضوری بر روی هر فرم  کلیک نمایید.

10- رسید تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی و متوسطه.

*برای درخواست تاییدیه های فوق لازم است با دردست داشتن کپی مدارک تحصیلی ( دیپلم و پیش دانشگاهی ) به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه و نسبت به درخواست ارسال تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی و متوسطه اقدام نمایند.

کلیه پذیرفته شدگان لازم است نام دانشگاه، رشته و آدرس دانشگاه محل تحصیل خود را در فرم دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام نمایند همچنین دانشجو موظف به پیگیری وصول تاییدیه های فوق حداکثر تا پایان نیمسال اول 98-97 خواهد بود.

11.  اصل و کپی دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن)

12. فرم انصراف (مخصوص دانشجویان انصرافی )

تذکرات خيلي مهم:

ارائه مدارک لازم در زمان مراجعه حضوری الزامی می باشد.

پذیرفته شدگان محترم لازم است قبل از تحویل مدارک به دانشگاه از کلیه مدارک تحصیلی خود کپی تهیه و نزد خود نگهداری نمایند بدیهی است اداره کل آموزش پس از تحویل مدارک وتشکیل پرونده از استرداد اصل یا کپی مدارک به دانشجو معذور می باشد.

حضورشخص پذیرفته شده در زمان ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده الزامی می باشد.


عدم مراجعه پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام نهایی (حضوری ) در تاریخ های فوق به منزله انصراف تلقی شده و در صورت انجام ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری ) ثبت نام آنان کان لم لکن تلقی می شود.


                                                                                   باتشکر

                                                                  مدیریت امور آموزشی دانشگاه هرمزگان


١٦:٣٧ - 1397/06/22    /    شماره : ١٢٤٠    /    تعداد نمایش : ٧٨٨٧



خروج