چاپ        ارسال به دوست

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه آموزشی

اطلاعیه شماره 2 در خصوص ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون دکتری 97

دانشگاه هرمزگان، ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دکتری سال 1397 به اطلاع می رساند: ثبت نام از این عزیزان  طي دو مرحله  به شرح ذيل انجام می شود:

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی از روز پنج شنبه مورخ 15 شهریور لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 16 شهریور 97

مرحله دوم: ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده در  روز دوشنبه مورخ 19 شهریور سال 97

توجه: انجام هر دو ثبت نام (اینترنتی و حضوری) الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آنها به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود. ضمنا به اطلاع می رساند زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی

1- در مرحله ثبت نام اینترنتی لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود را تکميل نموده و مدارک لازم براي ثبت نام را بارگذاري و در پايان گواهي پذيرش غيرحضوري و فرمهای تعهد  را از سیستم پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمايند.

مراحل ثبت نام بشرح زیر است:

1-دانلود، پرینت و تکمیل فرمهای ثبت نام (این فرمها در پایین همین صفحه قرار داده شده است)

2- اسکن مدارک لازم برای انجام ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) شامل

·        عکس تمام رخ 4*3 که مربوط به سال جاری باشد تغییر عکس پس از پذیرش در سیستم گلستان امکان پذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاري شده صادر خواهد شد.

·        کارت ملی(پشت و رو)

·        شناسنامه (تمام صفحات)

·        گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، بارگذاری ریزنمرات نیز الزامی است)

·        گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی ارشد با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، بارگذاری ریزنمرات نیز الزامی است)

تبصره: منحصرا دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد که تا 31/06/97 فارغ التحصیل مي شوند می بایست به جای گواهینامه موقت کارشناسی ارشد  فرم گواهی معدل (فرم صفحه 39 دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری 97  ) یا فرم  الف یا فرم AAA پیوست را اسکن و آپلود نمایند.

توجه:فرمهای فوق می بایست دارای مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصيل مقطع کارشناسی ارشد باشد.

·        مدارک مربوط به استفاده از سهمیه مربیان (حکم استخدامی هیئت علمی رسمی یا رسمی آزمایشی دانشگاه و مراکز وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)

·        فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم ب)

·        فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر (فرم الف)

·        کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم برای آقایان

 توجه: دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند.  تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد.

توجه: فرمت فایلهای فوق می بایست jpg با ظرفیت حداقل  150 کیلوبایت و حداکثر 300 کیلوبایت باشد.

 

3- ورود به سامانه آموزشی گلستان از طریق آدرس http://golestan.hormozgan.ac.ir

توجه: برای ورود به سامانه آموزشی گلستان می بایست منحصرا از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید.

4- وارد نمودن کد امنیتی

5- وارد نمودن شناسه و کلمه عبور به شرح زیر:

شناسه کاربری: شماره داوطلبیu971

مثلا اگر شماره داوطلبی 456789 باشد شناسه کاربری u971456789    خواهد بود.

کلمه عبور: کد ملی (تذکر: کد ملی باید بدون خط تیره درج گردد.) مثلا 2511818184

6- ورود به قسمت پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود از طریق مسیر زیر:

منوی کاربر/آموزش/دانشجو/پذیرش غیر حضوری دانشجویان/ پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید الورود

7- تکمیل اطلاعات فردی، و تحصیلی خواسته شده در صفحه پذیرش اینترنتی

توجه مهم: ضروری است در هنگام تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی دقت کافی صورت پذیرد. با توجه به اینکه انجام کلیه مکاتبات و امور تحصیلی داوطلب بر اساس این اطلاعات خواهد بود، مسوولیت عدم درج صحیح اطلاعات فردی و تحصیلی مستقیما متوجه داوطلب می باشد.

8- بارگذاری مدارک اسکن شده

9- پرداخت الکترونیکی مبلغ 60میلیون ریال (شش میلیون تومان) برای پذیرفته شدگان نوبت دوم، و پردیس خودگردان دانشگاهی بندرعباس به عنوان علی الحساب شهریه.

10- پرداخت الکترونیکی مبلغ 300000 ریال (سیصد هزار ریال) بابت هزینه ثبت نام و صدور کارت دانشجویی

11- پرینت فرم اطلاعات دانشجویی و گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم های تعهد که به امضای داوطلب رسیده است.

مرحله دوم: ثبت نام حضوری

*** پذیرفته ­شدگان لازم است پس از انجام ثبت­ نام اینترنتی با در دست داشتن اصل مدارک بارگذاری شده (به همراه دو نسخه کپی از تمامی مدارک) و فرم های تعهد (در هنگام ثبت نام غیر حضوری از سیستم پرینت گرفته شود) و گواهی پذیرش غیرحضوری و فرم اطلاعات فردی( بعد از اتمام ثبت نام غیر حضوری از سیستم پرینت نمایید) شخصاً برای پذیرش حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند.

در زمان مراجعه حضوری علاوه بر همراه داشتن اصل مدارک آپلود شده فوق، ارائه مدارک زیر نیز الزامی است

·        شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 جدید برای خواهران و 12 قطعه عکس برای برادران

(امضا شده توسط دانشجو)و فرم اطلاعات دانشجویی  فرم های تعهد (امضا شده توسط دانشجو) و پرینت پذیرش غیر حضوری      .

·        آدرس دقیق  و کد پستی دانشگاههای مقاطع تحصیل قبلی (دانشگاههای محل تحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد)

توضیحات بسیار مهم:

1- اکیدا توصیه می شود پذیرفته شدگان محترم قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه مفاد این راهنما و همچنین اطلاعیه ثبت نام سازمان سنجش را به دقت مطالعه نموده، ثبت نام غیرحضوری خویش را به صورت کامل انجام داده و کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری را اماده نمایند

2-حضور شخص پذیرفته شده در زمان ثبت نام حضوری جهت تشکیل پرونده الزامی است

3-ثبت نام حضوری منحصرا بر اساس برنامه زمانبندی انجام خواهد گرفت. لازم است داوطلبان در تاریخهای مشخص شده مراجعه نمایند.

4- عدم انجام ثبت نام اینترنتی و یا عدم مراجعه داوطلب در زمان ثبت نام حضوری به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی می گردد.

5- ساعات مراجعه جهت ثبت نام حضوری از ساعت 9 الی 13 می باشد

نشانی محل ثبت نام حضوری کلیه پذیرفته شدگان: بندرعباس - کیلومتر 9 جاده میناب - دانشگاه هرمزگان- سالن فرهنگ

نکات مهم:

1. پس از انجام ثبت نام حضوری، پذیرفته شدگان می بایست در همان روز جهت اطلاع از برنامه درسی به گروه آموزشی مربوطه مراجعه نمایند.

2. مسوولیت ثبت دروس و انتخاب واحد در تمام نیمسالهای تحصیلی از جمله نیمسال اول 98-97 بر عهده دانشجو است و عدم انتخاب واحد در موعد مقرر به منزله انصراف و ترک تحصیل است.

3. تاریخ  انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 در روز چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 21 الی 22شهریور 97 می باشد. (انتخاب واحد از طریق مراجعه به سایت گلستان به آدرس   golestan.hormozgan.ac.ir قابل انجام است)

4. تاریخ شروع کلاسها روز شنبه مورخ 24 شهریور 97 می باشد.

5. مجوز ثبت نام و انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 بصورت ثبت نام مشروط بوده و صدور مجوز برای انتخاب واحد در نیمسال دوم 98-97 منوط به کامل بودن پرونده تحصیلی دانشجو (کامل بودن تمامی مدارک از جمله دریافت تاییدیه تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاههای مقاطع قبلی، دریافت معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول و ...) است.

6. مسوولیت پیگیری جهت صدور و ارسال تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی دانشجو (مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) بر عهده دانشجو است.

7. مسوولیت پیگیری جهت صدور  لغو معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول نظام وظیفه از مقطع قبلی و صدور معافیت تحصیلی مقطع فعلی و تحویل آن به دانشگاه، بر عهده دانشجو است.

توجه مهم: لازم است داوطلب در زمان پذیرش حضوری اصل مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (برای دانشجویان سال آخر فرمهای مربوطه) به همراه داشته باشد. در صورت عدم ارائه مدارک فوق الذکر، طبق ضوابط از دانشجو ثبت نام بعمل نخواهد آمد. همچنین وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا نیز می بایست مشخص باشد.

 

 

درصورت داشتن هر گونه سئوال در خصوص ثبت نام با شماره 33711041-076 تماس حاصل فرمایید

 

برای دانلود فرمهای مورد نیاز  لطفا کلیک نمایید

 

 

با آرزوی موفقیت

تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان

 


١٤:٤٥ - 1397/06/12    /    شماره : ١٢٢٨    /    تعداد نمایش : ١١٠٥



خروج